睇黎今晚餐宵夜没白请
当你罗到offer果时,仲要大请添!!!不知lz有唔意见啊??? 原帖由 打雀英雄 于 2007-11-15 21:34 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
当你罗到offer果时,仲要大请添!!!不知lz有唔意见啊???
那时候不是我说了算,是你们说了算了! 原帖由 yeahtotti 于 2007-11-15 21:38 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
那时候不是我说了算,是你们说了算了!
甘就吃定你啦
页:
1
[2]