yy
tt你做滅感霖五開啊```````
光棍你居然搶到
玩下先`````````TT去佐邊啊?
yy,其实炸系系统要俾我噶,完全唔关我树噶!
以后夜晚超过十二点半我仲系水区混~~~节假日除外
你地874我~~~
我要抛弃熊猫眼~~~
我要good good study~~~
纯属BC~~~
原帖由 吖C 于 2008-10-6 01:01 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
tt你做滅感霖五開啊```````
光棍你居然搶到
我无心噶
天都要甘对我
原帖由 十个光头九个富 于 2008-10-6 01:26 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
玩下先`````````TT去佐邊啊?
一早训佐
原帖由 yytt 于 2008-10-6 13:53 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
我无心噶
天都要甘对我
死咯······
感点算啊?
光棍套。。。
原帖由 吖C 于 2008-10-6 13:55 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
死咯······
感点算啊?
惊咩嗟~~~
宜家做尼姑都5错
xx~~~你好烦啊~~~~~~~~拉黑!!!!!!!!!!!
一早就睇你5顺~~~
TT你想点
偶第一次挖坟,原来系甘噶感觉
LS挖坟,邪恶啊
继续续约
:shy: 557页
继续继续
小yt弹出嚟啦