小YT@小YT 发表于 2008-11-16 11:06

原帖由 gdut_stu 于 2008-11-16 11:05 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
甘一分换十分咯
我一分换你十分么
点解我发5到表情

gdut_stu 发表于 2008-11-16 11:06

你RPWT

小YT@小YT 发表于 2008-11-16 11:08

你痴线噶~~~~

gdut_stu 发表于 2008-11-16 11:09

你白痴噶

hzlzone 发表于 2008-11-16 11:09

原帖由 小YT@小YT 于 2008-11-16 10:59 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

wow~~~
我净系听歌,仲未了解过距添
ps:点解我咩表情都发5到,话网页有错误~~~妖


好噶歌梗系由好噶表演者演绎的啦,点可以唔去了解表演者呢
PS:系我的rp跟你一样啫。。。哈哈

小YT@小YT 发表于 2008-11-16 11:09

白痴比痴线好d

gdut_stu 发表于 2008-11-16 11:10

你系白痴,不过我吾痴线

小YT@小YT 发表于 2008-11-16 11:11

原帖由 hzlzone 于 2008-11-16 11:09 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif



好噶歌梗系由好噶表演者演绎的啦,点可以唔去了解表演者呢
PS:系我的rp跟你一样啫。。。哈哈
呢几日先发现首歌既~~~顾住听歌5记得了解距添
rp好~~~

漂流瓶 发表于 2008-11-16 11:11

用不了表情……但我始终都要874骚肉

小YT@小YT 发表于 2008-11-16 11:11

原帖由 gdut_stu 于 2008-11-16 11:10 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
你系白痴,不过我吾痴线
你问后院d人,你痴5痴线

小YT@小YT 发表于 2008-11-16 11:12

原帖由 漂流瓶 于 2008-11-16 11:11 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
用不了表情……但我始终都要874骚肉
我都用5到啊~~~
点解你可以874噶

gdut_stu 发表于 2008-11-16 11:13

后院的人喜欢跟真理作对

gdut_stu 发表于 2008-11-16 11:13

原帖由 小YT@小YT 于 2008-11-16 11:12 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

我都用5到啊~~~
点解你可以874噶
你IQD咯

漂流瓶 发表于 2008-11-16 11:14

用代码,把空格去掉

小YT@小YT 发表于 2008-11-16 11:15

原帖由 gdut_stu 于 2008-11-16 11:13 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

你IQD咯
睇xia罗

大飞猪 发表于 2008-11-16 11:15

我都试下...睇下用唔用到表情

漂流瓶 发表于 2008-11-16 11:15

一到火锅季节,骚肉就人见人爱,车见爆胎

小YT@小YT 发表于 2008-11-16 11:16

原帖由 漂流瓶 于 2008-11-16 11:14 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
用代码,把空格去掉
yeah!!!!!1搞掂
sr,受死吧,

大飞猪 发表于 2008-11-16 11:16

我终于知874系咩也意思啦...

hzlzone 发表于 2008-11-16 11:16

原帖由 小YT@小YT 于 2008-11-16 11:12 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

我都用5到啊~~~
点解你可以874噶

用代码米得咯,呵呵
页: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11
查看完整版本: Fall in love with~~~~