边个? 去北亭广场买衫时 ER。。。你痴线伽。。。普通朋友黎咋。。。
[ 本帖最后由 chriszhu 于 2008-11-23 00:06 编辑 ]
回复 62楼 chriszhu 的帖子
原帖由 chriszhu 于 2008-11-22 23:51 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gifER。。。你痴线伽。。。普通朋友黎咋。。。 趁人少少你就认咗佢啦~
回复 61楼 休闲小妖 的帖子
哦~~~明白回复 62楼 chriszhu 的帖子
使五使我上你噶聊天记录上来帮你证明下啊:lol: :lol:回复 65楼 朗笑天下~ 的帖子
睇我今晚几识趣~原帖由 朗笑天下~ 于 2008-11-22 23:55 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
使五使我上你噶聊天记录上来帮你证明下啊:lol: :lol: 上
我加你分 有內 幕 体来啊系ME承认自己系牛嫂了,距加左分比我就系证据 原帖由 休闲小妖 于 2008-11-22 23:37 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
今晚有人做我电灯胆~ 不是俊男啊
俊男唔偷窥你和猩猩kiss。。无偷窥你和猩猩拥抱,唔偷窥你和猩猩系爱巢度XXXX
回复 68楼 休闲小妖 的帖子
五知他会五会嬲喔~~回复 70楼 木月十三 的帖子
解析得好岩~~!:lol:回复 72楼 朗笑天下~ 的帖子
佢甘好脾气,唔会噶回复 74楼 注定成仙 的帖子
问下他先~~:biggrin: 原帖由 木月十三 于 2008-11-22 23:56 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif体来啊系ME承认自己系牛嫂了,距加左分比我就系证据
你痴線噶 你虾俊男唔得扣分啧
回复 76楼 jean1 的帖子
趁人少少,你就认咗佢啦~ 都系五好啦,爆人地私隐五好 原帖由 jean1 于 2008-11-23 00:00 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif你痴線噶
痴心一片最终连成线