再比糖我,下次我就拿糖当钱比
龙洞街果间七色花,每次5毫以下就话无散纸,次次都比几粒糖我又无人食喔
根本就系变相敲诈
下次再比糖我,我就找数果时比D糖距,话你之前找比我噶,数够十粒当一蚊
你以为而家仲物物交换时代啊 好主意,不嬲遇到呢D情况,我都会用好强硬的态度要求比钱
如果佢死话无,我就话我等,我等到你有
好多时候,见我甘凶神恶煞,D姐姐都会怕咗我,于是,变咗D一毛两毛出来比我
一两次就算啦,由我大一到而家都系甘,连糖都换左几只口味
回复 板凳 伤枫悲秋 的帖子
下次学我噶招~如果冇用,下次带我去~ :lol: :lol: 人地以为个个都喺小女生好虾吖嘛
回复 跷跷板 littleonelittle 的帖子
下次你去买野送比我回复 6楼 伤枫悲秋 的帖子
你买,我帮你吓佢地 次次都系草莓味噶阿尔卑斯回复 8楼 miming 的帖子
间中有牛奶味 讲一句:如果系甘就唔买喇,省翻回复 10楼 Tai 的帖子
5买,我出去做咩 我叫你同个售货员讲啊,猪欣 可能下次俾TT 原帖由 miming 于 2008-12-8 13:04 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif次次都系草莓味噶阿尔卑斯
几好味,留住比我食
回复 12楼 Tai 的帖子
我知啊,费事同距吵咋嘛,下次我带定D糖去,哼 咁点解LZ无请过我吃糖。。。回复 16楼 顶你个头吖 的帖子
下次带你去买,等你拿翻几粒 强大的沙发回复 17楼 伤枫悲秋 的帖子
你之前的呢。。。 一向将糖当钱使
页:
[1]
2