"遺失de美好】
发表于 2008-12-8 13:41
火星,早前电视已经播过呢种手段
畀心机
发表于 2008-12-8 13:45
回复 21楼 "遺失de美好】 的帖子
火星~
7年前我读高中时学校小卖部已经用呢种手段
你当我猪欣呀
发表于 2008-12-8 14:00
金星,偶小学就识用呢种手段
畀心机
发表于 2008-12-8 14:04
回复 23楼 你当我猪欣呀 的帖子
吹水~
你小学D糖冇甘平
你当我猪欣呀
发表于 2008-12-8 14:10
回复 24楼 畀心机 的帖子
偶小学出卖的唔系糖....
畀心机
发表于 2008-12-8 14:33
回复 25楼 你当我猪欣呀 的帖子
香口胶啊?
漂流瓶
发表于 2008-12-8 14:36
给波板糖适合LZ和LS
畀心机
发表于 2008-12-8 14:41
我都唔中意食糖嘅~
以前初中有个同学讲得好啱~
“糖有咩好食,食糖米就玩口水啧嘛”
话埋散担
发表于 2008-12-8 15:09
我5要糖,我想食豆腐