伤枫悲秋 发表于 2008-12-8 12:53

再比糖我,下次我就拿糖当钱比

龙洞街果间七色花,每次5毫以下就话无散纸,次次都比几粒糖我
又无人食喔
根本就系变相敲诈
下次再比糖我,我就找数果时比D糖距,话你之前找比我噶,数够十粒当一蚊
你以为而家仲物物交换时代啊

littleonelittle 发表于 2008-12-8 12:55

好主意,不嬲遇到呢D情况,我都会用好强硬的态度要求比钱
如果佢死话无,我就话我等,我等到你有
好多时候,见我甘凶神恶煞,D姐姐都会怕咗我,于是,变咗D一毛两毛出来比我

伤枫悲秋 发表于 2008-12-8 12:56

一两次就算啦,由我大一到而家都系甘,连糖都换左几只口味

littleonelittle 发表于 2008-12-8 12:57

回复 板凳 伤枫悲秋 的帖子

下次学我噶招~
如果冇用,下次带我去~

不再熬夜 发表于 2008-12-8 13:00

:lol: :lol: 人地以为个个都喺小女生好虾吖嘛

伤枫悲秋 发表于 2008-12-8 13:01

回复 跷跷板 littleonelittle 的帖子

下次你去买野送比我

littleonelittle 发表于 2008-12-8 13:03

回复 6楼 伤枫悲秋 的帖子

你买,我帮你吓佢地

miming 发表于 2008-12-8 13:04

次次都系草莓味噶阿尔卑斯

伤枫悲秋 发表于 2008-12-8 13:05

回复 8楼 miming 的帖子

间中有牛奶味

Tai 发表于 2008-12-8 13:08

讲一句:如果系甘就唔买喇,省翻

伤枫悲秋 发表于 2008-12-8 13:09

回复 10楼 Tai 的帖子

5买,我出去做咩

Tai 发表于 2008-12-8 13:11

我叫你同个售货员讲啊,猪欣

C-47 发表于 2008-12-8 13:11

可能下次俾TT

高调大叔 发表于 2008-12-8 13:15

原帖由 miming 于 2008-12-8 13:04 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
次次都系草莓味噶阿尔卑斯
几好味,留住比我食

伤枫悲秋 发表于 2008-12-8 13:17

回复 12楼 Tai 的帖子

我知啊,费事同距吵咋嘛,下次我带定D糖去,哼

顶你个头吖 发表于 2008-12-8 13:23

咁点解LZ无请过我吃糖。。。

伤枫悲秋 发表于 2008-12-8 13:28

回复 16楼 顶你个头吖 的帖子

下次带你去买,等你拿翻几粒

又一迷途小书童 发表于 2008-12-8 13:28

强大的沙发

顶你个头吖 发表于 2008-12-8 13:31

回复 17楼 伤枫悲秋 的帖子

你之前的呢。。。

畀心机 发表于 2008-12-8 13:39

一向将糖当钱使
页: [1] 2
查看完整版本: 再比糖我,下次我就拿糖当钱比