回复 18楼 yunyuyuebiao 的帖子
真勤力回复 20楼 叶 的帖子
夜啦,肚饿回复 25楼 yunyuyuebiao 的帖子
我饿咗好耐 越讲我越饿。。。还是早D瞓算了。。。全世界晚安。。。。 原帖由 皒拄EOooo棟 于 2008-12-10 00:56 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif南亭,喺咪有好多潮汕大牌档果度?
系...好多潮讪大排挡...
回复 29楼 Ike 的帖子
早透~~ 原帖由 寻找位置噶纸鸢 于 2008-12-10 01:04 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif系...好多潮讪大排挡...
果度D嘢好抵吃 有种感觉:LZ中意夜深佐少少先蒲头
回复 33楼 yunyuyuebiao 的帖子
可否快递嚟?回复 34楼 寻找位置噶纸鸢 的帖子
咁醒目嘅你 原帖由 叶 于 2008-12-10 00:59 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gifP2P终结者,我只会用这个
P2P终结者..有咩用... ML中
回复 37楼 皒拄EOooo棟 的帖子
因为我深夜间歇蒲头间歇深夜见到你 原帖由 yunyuyuebiao 于 2008-12-10 01:14 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
觉得p2p唔好用,最后就系拔网线,万试万灵
我只能拔自己的网线
P2P既作用系咩啊? 限速? 刚刚搞完论文```郁闷
回复 40楼 yunyuyuebiao 的帖子
收5倒喔回复 41楼 寻找位置噶纸鸢 的帖子
。。。
回复 45楼 呆的别致 的帖子
mee too 楼主ML吗?一齐啦 原帖由 皒拄EOooo棟 于 2008-12-10 01:23 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif收5倒喔
估计 跑匀大学城 夜深无得好消夜卖...所以作罢