回复 78楼 寻找位置噶纸鸢 的帖子
唔明喔 准备去广药同楼主ML回复 84楼 别拿牛奶诱惑我 的帖子
今日唔方便啊。。 E冻MM既帖甘快就水到5页啦016 原帖由 寻找位置噶纸鸢 于 2008-12-10 01:44 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gifE冻MM既帖甘快就水到5页啦016
呃。。我想知道016喺咩?
回复 85楼 皒拄EOooo棟 的帖子
10号5方便,我记住了 原帖由 皒拄EOooo棟 于 2008-12-10 01:43 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif唔明喔
好卡...表情卡到只可以显示个申舌黄圆头...自己只记得016....016....
E冻MM 广药貌似既...甘明啦挂016 原帖由 别拿牛奶诱惑我 于 2008-12-10 01:46 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
10号5方便,我记住了
我都记住啦....呢个就系016表情 我应该无记错...016 016. em016,即系呢个 烦
回复 89楼 寻找位置噶纸鸢 的帖子
晕!!我仲以为喺咩暗号回复 92楼 yunyuyuebiao 的帖子
你唔喺去咗早安咩?回复 88楼 别拿牛奶诱惑我 的帖子
我无语了。。 E冻MM好受欢迎哦好冻,闪人,日后再说 原帖由 yunyuyuebiao 于 2008-12-10 01:52 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
唔知点解五想训洛!唔舍得你洛!
重点
回复 97楼 yunyuyuebiao 的帖子
要安眠药否 E冻MM有30000+FP回复 98楼 别拿牛奶诱惑我 的帖子
886~~ FP我好多