木月十二
发表于 2008-12-10 18:19
回复 楼主 阿爪 的帖子
谂唔开就去中心湖游下潜下水,记住潜水就好啦(吾系溺水),清醒清醒啊~~
小猪feng
发表于 2008-12-10 18:22
hzlzone
发表于 2008-12-10 19:42
猫爪经常开帖后就唔知走左去边度。。。
阿爪
发表于 2008-12-11 00:46
甘多无聊人系度水我张甘有纪念价值既帖……
由此可推,你地真无耻
阿爪
发表于 2008-12-11 00:47
神啊,唔该惩罚呢班罪人啦~~
阿爪
发表于 2008-12-11 00:48
你地全部变成番薯,仲要系大既果只
无法无天
发表于 2008-12-11 00:51
番薯爪…
阿爪
发表于 2008-12-11 00:58
hi~肥菌~
阿爪
发表于 2008-12-11 00:58
听讲你失恋了
无法无天
发表于 2008-12-11 01:03
嗯,日日做新郎,夜夜换新娘
阿爪
发表于 2008-12-11 01:04
手动更换JJ
猪,你就系~~
发表于 2008-12-11 08:41
…一点…你两只蕃薯吾使训觉噶…
阿爪
发表于 2008-12-11 10:30
番薯欣姐姐早晨
littleonelittle
发表于 2008-12-11 13:00
嗨~
白痴爪~
樱桃小丸
发表于 2008-12-11 13:18
嗨~
白痴爪~
衰鬼
发表于 2008-12-11 13:21
小丸,加呢只鬼分
生日快乐
发表于 2008-12-11 13:23
just test
and get ready
jank
发表于 2008-12-11 13:25
我昨晚都林5开
樱桃小丸
发表于 2008-12-11 19:24
原帖由 衰鬼 于 2008-12-11 13:21 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
小丸,加呢只鬼分
你系边个?我唔识你
衰鬼
发表于 2008-12-11 19:58
都话系鬼咯,鬼你识5识啊