加佐她甘多嘅
因为你冇佢咁可爱 原帖由 Ktion 于 2008-12-11 21:40 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
妒忌你做咩
偶都知樱桃子有严重的同情心理,特别系对某些人士啦(大家都知系乜人士啦)
BC ktion 原帖由 伤枫悲秋 于 2008-12-11 21:41 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
新生报到,要负资产5算好难
发英雄帖应该一晚OK
绝唔向恶势力低头 原帖由 伤枫悲秋 于 2008-12-11 21:41 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
新生报到,要负资产5算好难
发英雄帖应该一晚OK
英雄帖!!!!
公然无视admin噶帮规
回复 65楼 大飞猪 的帖子
老管已经习惯比人54回复 64楼 Ktion 的帖子
我绝对5系恶势力回复 61楼 樱桃子 的帖子
可怜没人爱,简称可爱回复 68楼 Ktion 的帖子
叫左你5好妒忌回复 63楼 樱桃子 的帖子
偶知你系为佐安慰某欣嘅心理知嘅知嘅。。。。偶系BC,偶系BC
回复 69楼 伤枫悲秋 的帖子
偶唔妒忌回复 68楼 Ktion 的帖子
你就可怜冇人爱~~~回复 70楼 Ktion 的帖子
你系BC,你系BC回复 72楼 樱桃子 的帖子
话偶可爱啊。。甘就加分啦
回复 73楼 伤枫悲秋 的帖子
偶冇同情心嘅回复 74楼 Ktion 的帖子
冇分了~~加晒回复 76楼 樱桃子 的帖子
计数,下次加回复 77楼 Ktion 的帖子
边有得记数噶回复 77楼 Ktion 的帖子
有都加比我啦回复 79楼 伤枫悲秋 的帖子
甘偶就妒忌啦小心偶扣到你负资产