mistletoe 发表于 2008-12-11 23:14

念嚟念去,上PP喇

:victory: PP靓不

伤枫悲秋 发表于 2008-12-11 23:15

5靓

Ike 发表于 2008-12-11 23:16

咁似某人的头像。。。。

mistletoe 发表于 2008-12-11 23:16

回复 沙发 伤枫悲秋 的帖子

靓到唔可以再靓,简称唔靓:lol:

寻找位置噶纸鸢 发表于 2008-12-11 23:17

PP

mistletoe 发表于 2008-12-11 23:17

回复 5楼 寻找位置噶纸鸢 的帖子

系喔,好似你噶头像果幅:victory:

樱桃子 发表于 2008-12-11 23:18

BC sunkiss

Ike 发表于 2008-12-11 23:19

原帖由 寻找位置噶纸鸢 于 2008-12-11 23:17 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
PP

呼唤你本尊出嚟对头像。。。

icelazio 发表于 2008-12-11 23:19

打。。。。。。。。。。纸。。。。。。。。。飞机

mistletoe 发表于 2008-12-11 23:19

回复 7楼 樱桃子 的帖子

BC樱桃子,PL不,加分:lol:

Ike 发表于 2008-12-11 23:20

原帖由 icelazio 于 2008-12-11 23:19 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
打。。。。。。。。。。纸。。。。。。。。。飞机


纸飞机你都打。。。。geng..

后院居士 发表于 2008-12-11 23:20

好靓啊

星期日 发表于 2008-12-11 23:20

怎么没人扣负分的

mistletoe 发表于 2008-12-11 23:21

回复 11楼 Ike 的帖子

我只是放飞机而已,冇打飞机吖,冤枉吖:huffy:

风中飞扬的枫叶 发表于 2008-12-11 23:21

哦...稻香~

mistletoe 发表于 2008-12-11 23:21

回复 13楼 星期日 的帖子

:huffy: 甘靓的PP都扣分

星期日 发表于 2008-12-11 23:22

欺骗感情,要我爆你pp吗?!

mistletoe 发表于 2008-12-11 23:23

回复 17楼 星期日 的帖子

:huffy: 人地系有上PP吖,只不过对象不一样而已
:lol: 甘老噶照片,就冇必要爆出黎喇

hidefish 发表于 2008-12-11 23:33

我要看PP!!

Royce 发表于 2008-12-11 23:34

好假的飞机
页: [1] 2
查看完整版本: 念嚟念去,上PP喇