"遺失de美好】 发表于 2008-12-12 14:01

09年1月16号,黄子华黎广州演讲(越大锅越快乐)

中山纪念堂

有人会去吗?

gdut_stu 发表于 2008-12-12 14:04

我,不去

寻找位置噶纸鸢 发表于 2008-12-12 14:04

休闲小妖 发表于 2008-12-12 14:06

甘长远

iptton 发表于 2008-12-12 14:13

黄子华是谁

占士大帝 发表于 2008-12-12 14:16

栋笃笑

小虾米 发表于 2008-12-12 14:18

HOW MUCH

低调大叔 发表于 2008-12-12 14:32

乜来噶?

Tai 发表于 2008-12-12 15:19

唔知有冇钱买票呢

蓝色喷流 发表于 2008-12-12 15:30

仲有无票?

水鱼 发表于 2008-12-12 15:31

想去

lyling 发表于 2008-12-12 15:43

我想去,LZ有票?

(-.-)游謉 发表于 2008-12-12 15:58

我乜都冇,自己上网揾

手指饼当烟 发表于 2008-12-12 16:38

180 280 380   16——18

占士大帝 发表于 2008-12-12 17:38

前排张达明到来广州搞过一场栋笃笑,错过左

zhudou 发表于 2008-12-12 17:49

听讲D票早就卖晒

kyd 发表于 2008-12-12 18:02

想去

画多 发表于 2008-12-12 18:18

等翻版~~~~~

fengqd 发表于 2008-12-12 19:02

其实我有MP3

hzlzone 发表于 2008-12-12 19:09

子华fans入来冒个泡。。。
页: [1] 2
查看完整版本: 09年1月16号,黄子华黎广州演讲(越大锅越快乐)