"遺失de美好】
发表于 2008-12-12 14:01
09年1月16号,黄子华黎广州演讲(越大锅越快乐)
中山纪念堂
有人会去吗?
gdut_stu
发表于 2008-12-12 14:04
我,不去
寻找位置噶纸鸢
发表于 2008-12-12 14:04
哦
休闲小妖
发表于 2008-12-12 14:06
甘长远
iptton
发表于 2008-12-12 14:13
黄子华是谁
占士大帝
发表于 2008-12-12 14:16
栋笃笑
小虾米
发表于 2008-12-12 14:18
HOW MUCH
低调大叔
发表于 2008-12-12 14:32
乜来噶?
Tai
发表于 2008-12-12 15:19
唔知有冇钱买票呢
蓝色喷流
发表于 2008-12-12 15:30
仲有无票?
水鱼
发表于 2008-12-12 15:31
想去
lyling
发表于 2008-12-12 15:43
我想去,LZ有票?
(-.-)游謉
发表于 2008-12-12 15:58
我乜都冇,自己上网揾
手指饼当烟
发表于 2008-12-12 16:38
180 280 380 16——18
占士大帝
发表于 2008-12-12 17:38
前排张达明到来广州搞过一场栋笃笑,错过左
zhudou
发表于 2008-12-12 17:49
听讲D票早就卖晒
kyd
发表于 2008-12-12 18:02
想去
画多
发表于 2008-12-12 18:18
等翻版~~~~~
fengqd
发表于 2008-12-12 19:02
其实我有MP3
hzlzone
发表于 2008-12-12 19:09
子华fans入来冒个泡。。。