双子座 发表于 2008-12-12 22:32

回复 18楼 伤枫悲秋 的帖子

還你一梭蕉

为人有D懵 发表于 2008-12-12 22:33

回复 21楼 双子座 的帖子

几时兑现

双子座 发表于 2008-12-12 22:34

回复 20楼 盼盼 的帖子

其實落班之後就好得閒,只系暫時唔收埋自己

傻猪0m0 发表于 2008-12-12 22:34

我还有半年就毕业鸟

双子座 发表于 2008-12-12 22:36

回复 22楼 为人有D懵 的帖子

等我浦頭再兌現....暫時都無face見人

为人有D懵 发表于 2008-12-12 22:37

回复 25楼 双子座 的帖子

真惨,呢个年头D人全部都空头支票

双子座 发表于 2008-12-12 22:41

回复 26楼 为人有D懵 的帖子

無辦法,市道唔好.....

小YT@小YT 发表于 2008-12-12 22:42

一眨眼~~~

为人有D懵 发表于 2008-12-12 22:43

回复 27楼 双子座 的帖子

记得还

无法无天 发表于 2008-12-12 22:47

间歇性发姣

双子座 发表于 2008-12-12 23:01

回复 29楼 为人有D懵 的帖子

下次去見你一定掕梭蕉俾你

zhangsj 发表于 2008-12-12 23:29

我就是等毕业的人啊!但是现在烦啊~!找工作啊!
页: 1 [2]
查看完整版本: 無定向間歇性迴流