双子座
发表于 2008-12-12 22:32
回复 18楼 伤枫悲秋 的帖子
還你一梭蕉
为人有D懵
发表于 2008-12-12 22:33
回复 21楼 双子座 的帖子
几时兑现
双子座
发表于 2008-12-12 22:34
回复 20楼 盼盼 的帖子
其實落班之後就好得閒,只系暫時唔收埋自己
傻猪0m0
发表于 2008-12-12 22:34
我还有半年就毕业鸟
双子座
发表于 2008-12-12 22:36
回复 22楼 为人有D懵 的帖子
等我浦頭再兌現....暫時都無face見人
为人有D懵
发表于 2008-12-12 22:37
回复 25楼 双子座 的帖子
真惨,呢个年头D人全部都空头支票
双子座
发表于 2008-12-12 22:41
回复 26楼 为人有D懵 的帖子
無辦法,市道唔好.....
小YT@小YT
发表于 2008-12-12 22:42
一眨眼~~~
为人有D懵
发表于 2008-12-12 22:43
回复 27楼 双子座 的帖子
记得还
无法无天
发表于 2008-12-12 22:47
间歇性发姣
双子座
发表于 2008-12-12 23:01
回复 29楼 为人有D懵 的帖子
下次去見你一定掕梭蕉俾你
zhangsj
发表于 2008-12-12 23:29
我就是等毕业的人啊!但是现在烦啊~!找工作啊!