原帖由 低调的MJ 于 2008-12-12 23:02 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
本来想圣诞阵搞既,比LZ抢先了
圣诞再来多次。。。。
睇来要捻过个game啦
万恶的10秒
又过了。。。。我的100啊。。。。
好了 我的吧
无人赞助么?
财主、大MJ们PM我呀~
万恶的10秒!
观战~
原帖由 Ike 于 2008-12-12 23:03 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
圣诞再来多次。。。。
其实之前都搞过,做人唔可以甘无新意
慢中有快,快中有慢。。。
哈哈哈~~我抢到100 啦。~~
老人家唔g而家乜楼了
天时用尽
F?~~~~
测试依家几楼。。。