后院居士
发表于 2008-12-13 22:10
翻页···
牛肉
发表于 2008-12-13 22:12
竟然在页底
没人注意
再出现下
最爱牛肉
发表于 2008-12-13 22:25
回复 20楼 牛肉 的帖子
这么巧?
gdut_stu
发表于 2008-12-13 22:27
牛肉
Ike
发表于 2008-12-13 22:32
食过水煮鱼,好食,不过辣到要死。。。
最爱牛肉
发表于 2008-12-13 22:35
回复 25楼 Ike 的帖子
酸菜鱼也不错!水煮鱼我也喜欢!
Ike
发表于 2008-12-13 22:40
原帖由 最爱牛肉 于 2008-12-13 22:35 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
酸菜鱼也不错!水煮鱼我也喜欢!
酸菜鱼未食过。。唔系几钟意食酸嘢。。。
最爱牛肉
发表于 2008-12-13 22:41
回复 27楼 Ike 的帖子
我知道三元里有一家,好好吃的!
这个名字已注册
发表于 2008-12-13 22:44
:time: 阅
hidefish
发表于 2008-12-13 22:46
我又要水煮牛肉!!
最爱牛肉
发表于 2008-12-13 22:48
回复 30楼 hidefish 的帖子
一起么?hidefish
我不是新仔
发表于 2008-12-13 22:52
很久没考过六级。。。更久没吃过水煮牛肉
最爱牛肉
发表于 2008-12-13 22:53
回复 32楼 我不是新仔 的帖子
你早过六级啦?
hidefish
发表于 2008-12-13 22:56
回复 31楼 最爱牛肉 的帖子
好啊!!
最爱牛肉
发表于 2008-12-13 22:58
回复 34楼 hidefish 的帖子
甘你有空果时话我知啦,我请你食! 好耐无请MM食野啦,好耐无同女仔约会啦!
型英帅靓郑
发表于 2008-12-13 22:58
见到都觉得好辣
hidefish
发表于 2008-12-13 22:59
回复 35楼 最爱牛肉 的帖子
我都好耐无人约啦!下周我地出去啦
最爱牛肉
发表于 2008-12-13 23:00
回复 37楼 hidefish 的帖子
感谢后院,俾我识得你!不如我地公开啦!
依家终于相信,原来真系有一见钟情哦!
hidefish
发表于 2008-12-13 23:02
回复 38楼 最爱牛肉 的帖子
好啊,人生难得高调一次噶!我都想轰轰烈烈爱一场! 黎啦,我地公开咯
型英帅靓郑
发表于 2008-12-13 23:03
lz系TT噶MJ?