最爱牛肉 发表于 2008-12-13 23:03

回复 39楼 hidefish 的帖子

你开贴OR我开贴?

hidefish 发表于 2008-12-13 23:10

回复 41楼 最爱牛肉 的帖子

你开啦,我去霸位!

jean1 发表于 2008-12-13 23:27

最爱牛肉 发表于 2008-12-13 23:27

回复 43楼 jean1 的帖子

你有意见?

jean1 发表于 2008-12-13 23:28

禁止食牛

最爱牛肉 发表于 2008-12-13 23:30

回复 45楼 jean1 的帖子

就系中意食牛肉,点啊?5得咩?

hidefish 发表于 2008-12-13 23:30

回复 45楼 jean1 的帖子

我地唔食牛,我地食牛肉!仲系水煮牛肉!

jean1 发表于 2008-12-13 23:31

回复 47楼 hidefish 的帖子

回水先讲

hidefish 发表于 2008-12-13 23:38

回复 48楼 jean1 的帖子

来吧!加吧!!
页: 1 2 [3]
查看完整版本: 决定