最爱牛肉
发表于 2008-12-13 23:03
回复 39楼 hidefish 的帖子
你开贴OR我开贴?
hidefish
发表于 2008-12-13 23:10
回复 41楼 最爱牛肉 的帖子
你开啦,我去霸位!
jean1
发表于 2008-12-13 23:27
最爱牛肉
发表于 2008-12-13 23:27
回复 43楼 jean1 的帖子
你有意见?
jean1
发表于 2008-12-13 23:28
禁止食牛
最爱牛肉
发表于 2008-12-13 23:30
回复 45楼 jean1 的帖子
就系中意食牛肉,点啊?5得咩?
hidefish
发表于 2008-12-13 23:30
回复 45楼 jean1 的帖子
我地唔食牛,我地食牛肉!仲系水煮牛肉!
jean1
发表于 2008-12-13 23:31
回复 47楼 hidefish 的帖子
回水先讲
hidefish
发表于 2008-12-13 23:38
回复 48楼 jean1 的帖子
来吧!加吧!!