冇当我lulu 发表于 2008-12-22 17:45

嚟~嚟~嚟~开贴灌水~好耐冇版聊了~

本来今日出发实习的
临时有变~
班长话等通知

很好
冇乜野做
开贴灌水版聊

冇当我lulu 发表于 2008-12-22 17:46

通常沙发都系自己坐的~

小鱼下雨了 发表于 2008-12-22 17:47

二楼

kirby174 发表于 2008-12-22 17:48

地板?

冇当我lulu 发表于 2008-12-22 17:49

认识偶的人都潜水了

icelazio 发表于 2008-12-22 17:50

原帖由 冇当我lulu 于 2008-12-22 17:46 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
通常沙发都系自己坐的~


BS自杀行径

icelazio 发表于 2008-12-22 17:50

原帖由 冇当我lulu 于 2008-12-22 17:49 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
认识偶的人都潜水了

唔识

冇当我lulu 发表于 2008-12-22 17:51

回复 6楼 icelazio 的帖子

解释下点先唔白痴

gdut_stu 发表于 2008-12-22 17:51

LULU你想点:titter:

伤枫悲秋 发表于 2008-12-22 17:52

围观LZ,等加分

冇当我lulu 发表于 2008-12-22 17:53

终于见到两个识嘅人了

gdut_stu 发表于 2008-12-22 17:54

我不认识你

伤枫悲秋 发表于 2008-12-22 17:56

感谢我拉

冇当我lulu 发表于 2008-12-22 17:56

我见过你抽筋p
仲要其他人睇过你抽筋p大部分都系我介绍佢地去围观后院某张贴的

冇当我lulu 发表于 2008-12-22 17:57

回复 13楼 伤枫悲秋 的帖子

请你饮咳yao水~

icelazio 发表于 2008-12-22 17:57

原帖由 冇当我lulu 于 2008-12-22 17:51 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
解释下点先唔白痴

给我加分先

伤枫悲秋 发表于 2008-12-22 17:57

回复 15楼 冇当我lulu 的帖子

好,药费好贵

冇当我lulu 发表于 2008-12-22 17:58

回复 16楼 icelazio 的帖子

俾个理由我

冇当我lulu 发表于 2008-12-22 17:58

回复 17楼 伤枫悲秋 的帖子

等你好左先搵我啦

"遺失de美好】 发表于 2008-12-22 18:01

斑竹好,食饭未
页: [1] 2 3 4
查看完整版本: 嚟~嚟~嚟~开贴灌水~好耐冇版聊了~