老实说
我来找盼盼的~据说盼盼很PL,很正点。
细佬慕名而来,求得一睹芳容。
谁知真人show里无她,失望。
盼盼快出现啦(听说有人称呼其为Cola)。
前日在我们后院一“战”,毕生难忘呀。
[ 本帖最后由 果冻布丁 于 2008-12-25 02:19 编辑 ] 我只是路过的 担登仔。。。
回复 板凳 Ike 的帖子
好耐无见,好挂住你D分啊。速度加分 路过睇戏 原帖由 lyling 于 2008-12-25 00:20 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
好耐无见,好挂住你
D分啊。速度加分
潜晒了。。。你变性吧。。或做RY。。我日日加你。。 原帖由 Ike 于 2008-12-25 00:21 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
潜晒了。。。你变性吧。。或做RY。。我日日加你。。
差D忘记讲圣诞快乐,我支持你潜MM 原帖由 lyling 于 2008-12-25 00:25 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
差D忘记讲圣诞快乐,我支持你潜MM
食面。。瞓觉。。今日水到手软。。。
回复 8楼 Ike 的帖子
好BT啊你,我岩先去左睇恐怖片,食埋面 原帖由 lyling 于 2008-12-25 00:28 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif好BT啊你,我岩先去左睇恐怖片,食埋面
好BC啊你,恐怖片我绝对唔睇的。。。食面。。 MS我哋又水咗人哋张贴。。这样做MS唔系几好。。
回复 10楼 Ike 的帖子
你都唔系男人天日有课否? 原帖由 Ike 于 2008-12-25 00:32 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
MS我哋又水咗人哋张贴。。这样做MS唔系几好。。
暂时借住水住先啦,再夜D我再开一张 楼主个题目唔够挑战性 原来LZ是华师后院的
回复 14楼 littleonelittle 的帖子
难道你是来看戏的回复 16楼 lyling 的帖子
我除咗睇戏仲可以点呀回复 16楼 lyling 的帖子
莫非你唔系嚟睇戏噶?回复 18楼 littleonelittle 的帖子
其实我系借张贴水一下,内容与本人无关 原帖由 lyling 于 2008-12-25 00:32 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif你都唔系男人
天日有课否?
有。。