ccrozhou88
发表于 2009-1-2 23:35
戴帽子更加惹眼!
我先唔做D咁咖事!!
≮华★仔≯
发表于 2009-1-2 23:36
原帖由 ccrozhou88 于 2009-1-2 23:35 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
戴帽子更加惹眼!
我先唔做D咁咖事!!
= =我觉得你戴帽唔错啊..好cute啊
ccrozhou88
发表于 2009-1-2 23:36
我本身都唔靓- -
≮华★仔≯
发表于 2009-1-2 23:37
原帖由 ccrozhou88 于 2009-1-2 23:36 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
我本身都唔靓- -
cute同靓系两回事.
而且你既丑同你块面冇关系.
ccrozhou88
发表于 2009-1-2 23:38
三无!
≮华★仔≯
发表于 2009-1-2 23:39
原帖由 ccrozhou88 于 2009-1-2 23:38 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
三无!
哈哈...你都觉得我讲得岩呢..你系米觉得要默认呢..
ccrozhou88
发表于 2009-1-2 23:39
唔系!
随便啦!
反正唔系好在意!
≮华★仔≯
发表于 2009-1-2 23:40
原帖由 ccrozhou88 于 2009-1-2 23:39 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
唔系!
随便啦!
反正唔系好在意!
哈哈..唔理啦..冲冻水..可怜既鼻果孔..
漂流瓶
发表于 2009-1-2 23:42
麻烦LZ把手机号码和QQ发给我……
说完,LZ会不会把他女朋友的发给我?
可怜的芒果
发表于 2009-1-3 10:00
原来刚刚我搭讪那个女的是你女朋友啊
风之剑客
发表于 2009-1-3 10:02
回复 50楼 可怜的芒果 的帖子
都过去一天了,还说刚才...................
芒果啥时候让我搭讪一下
可怜的芒果
发表于 2009-1-3 10:03
加我分话比你G
风之剑客
发表于 2009-1-3 10:07
回复 52楼 可怜的芒果 的帖子
几十年后是不是?.................
可怜的芒果
发表于 2009-1-3 10:10
5系
广工制药佬
发表于 2009-1-3 12:26
哦,我妒忌,我无女朋友比人搭讪
小李老母飞刀
发表于 2009-1-3 12:27
你女朋友系边,.我去搞掂距
116328436
发表于 2009-1-3 13:32
看来我以后要多去图书馆了 居然还有这种事 哈哈
kirby174
发表于 2009-1-3 15:19
狼多羊少,看来要重新分配了
我不是新仔
发表于 2009-1-3 15:56
能按需分配么
Royce
发表于 2009-1-3 16:01
实现共产主义