ccrozhou88 发表于 2009-1-2 23:35

戴帽子更加惹眼!
我先唔做D咁咖事!!

≮华★仔≯ 发表于 2009-1-2 23:36

原帖由 ccrozhou88 于 2009-1-2 23:35 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
戴帽子更加惹眼!
我先唔做D咁咖事!!
= =我觉得你戴帽唔错啊..好cute啊

ccrozhou88 发表于 2009-1-2 23:36


我本身都唔靓- -

≮华★仔≯ 发表于 2009-1-2 23:37

原帖由 ccrozhou88 于 2009-1-2 23:36 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif

我本身都唔靓- -
cute同靓系两回事.
而且你既丑同你块面冇关系.

ccrozhou88 发表于 2009-1-2 23:38

三无!

≮华★仔≯ 发表于 2009-1-2 23:39

原帖由 ccrozhou88 于 2009-1-2 23:38 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
三无!
哈哈...你都觉得我讲得岩呢..你系米觉得要默认呢..

ccrozhou88 发表于 2009-1-2 23:39


唔系!
随便啦!
反正唔系好在意!

≮华★仔≯ 发表于 2009-1-2 23:40

原帖由 ccrozhou88 于 2009-1-2 23:39 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif

唔系!
随便啦!
反正唔系好在意!
哈哈..唔理啦..冲冻水..可怜既鼻果孔..

漂流瓶 发表于 2009-1-2 23:42

麻烦LZ把手机号码和QQ发给我……


说完,LZ会不会把他女朋友的发给我?

可怜的芒果 发表于 2009-1-3 10:00

原来刚刚我搭讪那个女的是你女朋友啊

风之剑客 发表于 2009-1-3 10:02

回复 50楼 可怜的芒果 的帖子

都过去一天了,还说刚才...................
芒果啥时候让我搭讪一下

可怜的芒果 发表于 2009-1-3 10:03

加我分话比你G

风之剑客 发表于 2009-1-3 10:07

回复 52楼 可怜的芒果 的帖子

几十年后是不是?.................

可怜的芒果 发表于 2009-1-3 10:10

5系

广工制药佬 发表于 2009-1-3 12:26

哦,我妒忌,我无女朋友比人搭讪

小李老母飞刀 发表于 2009-1-3 12:27

你女朋友系边,.我去搞掂距

116328436 发表于 2009-1-3 13:32

看来我以后要多去图书馆了    居然还有这种事   哈哈

kirby174 发表于 2009-1-3 15:19

狼多羊少,看来要重新分配了

我不是新仔 发表于 2009-1-3 15:56

能按需分配么

Royce 发表于 2009-1-3 16:01

实现共产主义
页: 1 2 [3] 4
查看完整版本: 留女朋友一个在图书馆看书,说有人和她搭讪。。