双子座 发表于 2009-1-17 14:25

劲搞笑~~
   我有个同学同个女仔去溜冰场玩,两个人手机都唔见左,之后佢地打电话到自己手机度,原来两部手机都俾同一个人偷左(个贼话捡到的),我同学部手机好烂,个女果部好D,佢地想摞翻D号码,就同佢讲,用钱买翻部手机,于是佢地就见面,我同学个部出100蚊买翻,个女仔果部要个贼话要500蚊,我同学唔肯,然后同个贼讲,俾100蚊买埋果部,如果唔肯就抢(劲搞笑))个贼当然唔肯啦,跟住两个人打起来,个贼俾我同学一下就打到趴系地,周围有人见到,有人过凑热闹,打埋一份,打到个贼猪头咁,有人就报公安,结果全部人拉嗮去派出所,最后因为个贼好伤,喊赔钱,结果凑热闹过来打人果班人每人赔100蚊俾个贼,最后个贼叫公安开车送佢走。

myc 发表于 2009-1-17 14:33

回复 42楼 双子座 的帖子

强悍

小虾米 发表于 2009-1-17 14:37

那么不幸

TOTTI 发表于 2009-1-17 14:39

大家都要小心财物。

尤其是坐车回家时。。

年关啊。

双子座 发表于 2009-1-17 14:39

注意安全拉~~~

hilda 发表于 2009-1-17 15:42

最好连手机绳都唔好用添
好多时候人哋一拉就拉走部机

ccrozhou88 发表于 2009-1-17 16:40

上一年的这个时候我都杯偷手机- -
不过我连手机绳都唔剩..

蓝色喷流 发表于 2009-1-17 16:49

回复 42楼 双子座 的帖子

:mad: 有病~

一盏月亮 发表于 2009-1-17 17:38

慰问一下。

一盏月亮 发表于 2009-1-17 17:39

和我丢单车,把锁留下来一样。
页: 1 2 [3]
查看完整版本: 手机被偷 —_—# 年关大家要多多注意