白花鸢尾 发表于 2009-1-17 16:22

哦!!

明天回家!!
8点半的车!!
好久没这么早起过了!!
据说家里好冷!!
每天要早起帮家里忙!!
不过可以回家还是狠开心的!!

yangnuo77 发表于 2009-1-17 16:47

一生平安..........

小愚儿 发表于 2009-1-17 16:50

哦!!!!!!!:mad:

ccrozhou88 发表于 2009-1-17 16:50

可以返屋企当然系开心啦!
顺风啊...

zhudou 发表于 2009-1-17 16:51

一路平安~~

阿爪 发表于 2009-1-17 16:54

hi~我爱你~

白花鸢尾 发表于 2009-1-17 17:21

%E5%9B%9E%E5%A4%8D 跷跷板 小愚儿 %E7%9A%84%E5%B8%96%E5%AD%90

BC鱼加我分

白花鸢尾 发表于 2009-1-17 17:23

%E5%9B%9E%E5%A4%8D 7楼 阿爪 %E7%9A%84%E5%B8%96%E5%AD%90

BC爪又发姣

小愚儿 发表于 2009-1-17 17:24

围观BC:mad:

icelazio 发表于 2009-1-17 17:32

听日我都返屋企

双子座 发表于 2009-1-17 17:33

现在最多可以发5个相同表情

bluebread 发表于 2009-1-17 17:34

:lol: 开心散分吧

休闲小虾米 发表于 2009-1-17 17:34

BC二人组另一个呢~我听日7点要起身去饮茶。。好冻吖

欢乐豆 发表于 2009-1-17 17:51

回复 14楼 休闲小虾米 的帖子

无诚意,丿了!

休闲小虾米 发表于 2009-1-17 17:58

咁有诚意都话冇诚意。。

不得不帅 发表于 2009-1-17 18:41

回复 16楼 休闲小虾米 的帖子

边度啊?俊男去

白花鸢尾 发表于 2009-1-17 18:43

我又想去饮茶

bluebread 发表于 2009-1-17 18:47

鸢尾泡茶

不得不帅 发表于 2009-1-17 18:48

饮完茶你唔够时间嘎啦

休闲小妖 发表于 2009-1-17 18:49

我都系听日八点半左右的车
翻屋企最舒服了~~~
噢耶耶
页: [1] 2 3
查看完整版本: 哦!!