回复 48楼 林月如 的帖子
如姐,几时翻嚟请我吃饭回复 51楼 樱桃小蝎子 的帖子
你好似同如姐好熟甘哦回复 52楼 大飞猪 的帖子
唔系好熟嗟回复 53楼 樱桃小蝎子 的帖子
甘小心如姐卖左你~~你都系唔好去算啦~回复 52楼 大飞猪 的帖子
唔熟的~我同你熟d
那些人混吃的
回复 55楼 林月如 的帖子
嗯。嗯。~~叫埋夕阳如风~回复 56楼 大飞猪 的帖子
点解要叫呢个人妖呢~我同佢唔系几熟
冇乜两句的
回复 57楼 林月如 的帖子
佢唔系你哥咩 JQ 训啦~~~各位早头~~
~~
PS:怀疑月如个ID夕阳如风用紧
回复 58楼 大飞猪 的帖子
系。。不过佢成日欺负我你想见佢么。 月如妹妹 原帖由 青女1028 于 2009-1-18 23:26 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
我倒怀疑是BC漏水:cry:
怎么会怀疑到我? '
都好邪恶
回复 65楼 水鱼 的帖子
水鱼妹 原帖由 水鱼 于 2009-1-19 00:20 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif'
都好邪恶
鱼妹
我毛管动 水鱼兄 月如是不是韶关的?