广州小朋友 发表于 2009-2-13 17:50

好似除左恶作剧之吻,我无边部电视剧可以由头体到落尾
开头搞笑噶中意体,一到悲情我就5体,等人地体完话结局我G

呆的别致 发表于 2009-2-13 17:59

路人瞟一瞟

工大牛奶糖 发表于 2009-2-13 18:04

回复 41楼 广州小朋友 的帖子

恶作剧之吻其实OK,不过见到林依晨就好唔OK!
仲要拍第二季,睇唔落去!

limite 发表于 2009-2-13 20:57

:time: 韩剧一个星期两集算快噶喇:time:

广州小朋友 发表于 2009-2-13 21:44

回复 43楼 工大牛奶糖 的帖子

点解啊,我几中意距喔,做得好自然啊
不过我无体第二季,因为我觉得通常续集噶都5好体

工大牛奶糖 发表于 2009-2-13 22:11

回复 45楼 广州小朋友 的帖子

我觉得系度侮辱紧女人既智慧
页: 1 2 [3]
查看完整版本: 我的帅管家