广州小朋友
发表于 2009-2-13 17:50
好似除左恶作剧之吻,我无边部电视剧可以由头体到落尾
开头搞笑噶中意体,一到悲情我就5体,等人地体完话结局我G
呆的别致
发表于 2009-2-13 17:59
路人瞟一瞟
工大牛奶糖
发表于 2009-2-13 18:04
回复 41楼 广州小朋友 的帖子
恶作剧之吻其实OK,不过见到林依晨就好唔OK!
仲要拍第二季,睇唔落去!
limite
发表于 2009-2-13 20:57
:time: 韩剧一个星期两集算快噶喇:time:
广州小朋友
发表于 2009-2-13 21:44
回复 43楼 工大牛奶糖 的帖子
点解啊,我几中意距喔,做得好自然啊
不过我无体第二季,因为我觉得通常续集噶都5好体
工大牛奶糖
发表于 2009-2-13 22:11
回复 45楼 广州小朋友 的帖子
我觉得系度侮辱紧女人既智慧