阿me
发表于 2009-2-27 23:24
刚刚.. 那个... 边个哎我呀!
唔好意思 我眼花睇唔到。。。
今晚10点左右, 学校网球场去南亭那条路啊,
边个哎左我句 “Me!” 出来认吧。
顺便认了 拖住个女仔系边个啊~~~~~~~~·
我仲好记得 清楚听到 个女仔 边行边讲
“我希望.........
世界和平”
补充下,2个人把声都好好听噶~
[ 本帖最后由 阿me 于 2009-2-27 23:28 编辑 ]
欢乐豆
发表于 2009-2-27 23:25
:lol: :lol: :lol:
阿me
发表于 2009-2-27 23:25
回复 沙发 欢乐豆 的帖子
豆豆系米你呀?
占士大帝
发表于 2009-2-27 23:25
甘异常??"世界和平"
白花鸢尾
发表于 2009-2-27 23:25
:lol: :lol: :lol:
欢乐豆
发表于 2009-2-27 23:25
回复 板凳 阿me 的帖子
:mad: 5系我!
多啦D梦
发表于 2009-2-27 23:26
睇戏~~~
jean1
发表于 2009-2-27 23:26
可能撞鬼了
风之剑客
发表于 2009-2-27 23:26
噢
kyd
发表于 2009-2-27 23:26
系我
不再熬夜
发表于 2009-2-27 23:27
o
阿me
发表于 2009-2-27 23:27
回复 10楼 kyd 的帖子
Ktion
发表于 2009-2-27 23:28
唔系偶
霉力没法挡
发表于 2009-2-27 23:35
我见到楼主拖住条牛
阿me
发表于 2009-2-27 23:35
回复 14楼 霉力没法挡 的帖子
Rのver
发表于 2009-2-27 23:36
顶你个肾啊
发表于 2009-2-27 23:38
http://center.happyuc.com/data/avatar/000/10/59/09_avatar_middle.jpg
小光`
发表于 2009-2-27 23:51
notme~
朗笑天下~
发表于 2009-2-28 00:00
甘都比你见到左
阿me
发表于 2009-2-28 00:01
回复 19楼 朗笑天下~ 的帖子
不是你