阿me 发表于 2009-2-27 23:24

刚刚.. 那个... 边个哎我呀!

唔好意思    我眼花睇唔到。。。

          今晚10点左右, 学校网球场去南亭那条路啊,


            边个哎左我句 “Me!”   出来认吧。               


                顺便认了 拖住个女仔系边个啊~~~~~~~~·










我仲好记得 清楚听到 个女仔 边行边讲

                         “我希望.........
                                        世界和平”            


补充下,2个人把声都好好听噶~

[ 本帖最后由 阿me 于 2009-2-27 23:28 编辑 ]

欢乐豆 发表于 2009-2-27 23:25

:lol: :lol: :lol:

阿me 发表于 2009-2-27 23:25

回复 沙发 欢乐豆 的帖子

豆豆系米你呀?

占士大帝 发表于 2009-2-27 23:25

甘异常??"世界和平"

白花鸢尾 发表于 2009-2-27 23:25

:lol: :lol: :lol:

欢乐豆 发表于 2009-2-27 23:25

回复 板凳 阿me 的帖子

:mad: 5系我!

多啦D梦 发表于 2009-2-27 23:26


睇戏~~~

jean1 发表于 2009-2-27 23:26

可能撞鬼了

风之剑客 发表于 2009-2-27 23:26

kyd 发表于 2009-2-27 23:26

系我

不再熬夜 发表于 2009-2-27 23:27

o

阿me 发表于 2009-2-27 23:27

回复 10楼 kyd 的帖子

Ktion 发表于 2009-2-27 23:28

唔系偶

霉力没法挡 发表于 2009-2-27 23:35

我见到楼主拖住条牛

阿me 发表于 2009-2-27 23:35

回复 14楼 霉力没法挡 的帖子

Rのver 发表于 2009-2-27 23:36

顶你个肾啊 发表于 2009-2-27 23:38

http://center.happyuc.com/data/avatar/000/10/59/09_avatar_middle.jpg

小光` 发表于 2009-2-27 23:51

notme~

朗笑天下~ 发表于 2009-2-28 00:00

甘都比你见到左

阿me 发表于 2009-2-28 00:01

回复 19楼 朗笑天下~ 的帖子

不是你
页: [1] 2 3 4 5
查看完整版本: 刚刚.. 那个... 边个哎我呀!