gdut仔仔 发表于 2009-2-28 20:06

我该点做,分手?冷静?继续?

同女朋友都有一段日子了,但系我发觉我地既感觉谈左~···
以前我会好想同距一起倾计,好中意稳距,自认为果阵时大家都系几开心,几快乐既~··
近排,我发觉无论我做乜距都要同我唱反调,我话,出去行下啦,距话无聊,但都系会同我做无聊也~~·
当我送礼物比距既时候,完全感觉唔到距有丝毫既开心,貌似觉得好平常,反应好令我失望咯~~·
搞到我电话都唔想同距倾,见都唔想见距了,而且貌似一直都好唔信我既~~··
一讲到其他女人,就严刑拷问~~··
好烦噶!讲得唔好听d就系,该做既也无做,唔该谂既也谂左~~··唔清楚问题出响我度,定系距度咧~··
我又该点做呢?
查实我谂过分手噶~~·

[ 本帖最后由 gdut仔仔 于 2009-2-28 20:21 编辑 ]

霉力没法挡 发表于 2009-2-28 20:09

说明感情已经升华了。。

月夜星云 发表于 2009-2-28 20:10

发错版了吧?

流云飞雪 发表于 2009-2-28 20:10

同ls

后院居士 发表于 2009-2-28 20:10

瓶颈~:huffy:

Tai 发表于 2009-2-28 20:11

嘻嘻

偶都冇G道

mistletoe 发表于 2009-2-28 20:11

查实如果你系个善良噶人,你会觉得分手好对唔住距咯,一个甘爱自己噶人
但如果唔分手,你又可能会错过好多风景
或者
呢种只系合久必分挂,当爱慢慢由浪漫变平淡,于是路也出现了分叉

爱上...玩 发表于 2009-2-28 20:12

更年:huffy:

占士大帝 发表于 2009-2-28 20:12

根据我既经验,你地呢段感情大概在3个月左右....呢个系瓶颈,不妨大家分开冷静下.一个星期悟见.

yangnuo77 发表于 2009-2-28 20:13

真好,有这样的女友。说明你又有机会稳过第条了,

顶你条肥肠 发表于 2009-2-28 20:13

想了解下一段时间系几耐

小猪feng 发表于 2009-2-28 20:13

感情升华期:biggrin:

yangnuo77 发表于 2009-2-28 20:14

原帖由 爱上...玩 于 2009-2-28 20:12 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
更年:huffy:

小孩就早熟,而青年就早更年了

一秒快门 发表于 2009-2-28 20:14

其实你太着紧距.....出去沟下女先啦

霉力没法挡 发表于 2009-2-28 20:14

旧的不去 新的不来

mistletoe 发表于 2009-2-28 20:15

原帖由 占士大帝 于 2009-2-28 20:12 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
根据我既经验,你地呢段感情大概在3个月左右....呢个系瓶颈,不妨大家分开冷静下.一个星期悟见.
此人临床经验丰富,主治感情内伤外伤:lol:

冯家老二 发表于 2009-2-28 20:15

三月之痒~~

gdut仔仔 发表于 2009-2-28 20:16

原帖由 占士大帝 于 2009-2-28 20:12 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
根据我既经验,你地呢段感情大概在3个月左右....呢个系瓶颈,不妨大家分开冷静下.一个星期悟见.
劲啊。。。。差唔多咯,四个月左右,真正系旧年八月份咯,真正系埋一起好似系十一月挂。。。
米话一个星期啦,而家系十日无见了~~··
呵呵,无乜挂念既意思~···
难道系我既问题~~·
而距亦都无来稳我~~·

爱上...玩 发表于 2009-2-28 20:17

我发觉3个月的确会很痒

这个名字已注册 发表于 2009-2-28 20:18

君子之交淡如水……
页: [1] 2 3
查看完整版本: 我该点做,分手?冷静?继续?