今日去复试(全英)
今日去中山一间中小企业面试,具体系咩就悟讲了.系全英既.大致上系呢部骤1.翻译三篇商务电函,主要都系关于BILL OF LADING,COUNTER OFFER, T/T之类.
2.INTRODUCE YOURSELF IN ENGLISH,WHAT MAKE YOU QULIFEID TO THE POST YOU APPLY.
3.TALK ABOUT THE PROCESS OF FOREIGN TRADE DETAILEDLY,
4.WHAT IS THE ADVANTAGE OF THE EXPORT TAX REBATE,
5.WHAT IS THE DIFFERENCE AND CONNECTION BETWEEN YOUR MAJOR AND FOREIGN TRADE 大四先过cet4嘅路过:huffy: ..哇...竟然睇得明...
回复 沙发 C-47 的帖子
呢点啊泰就叻过你好多了回复 板凳 ≮华★仔≯ 的帖子
如果连睇到睇悟明,你以后点听点答... zero one six 我承认我学的是哑巴英语 原帖由 占士大帝 于 2009-2-28 22:01 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif如果连睇到睇悟明,你以后点听点答...
我...四级唔过嘎....唔似你地.. 现在连招聘会都要求英语回答... 还盘报盘。。 看来我要练下口语才行了 :huffy: 竟然体得明问题,不过5知道答案 zero one six
... 正确翻译应该系 奥晕食屎
回复 14楼 Tai 的帖子
有咩指教啊TAI哥 看不懂的路过,原来我这样都有人要的,万幸。 没左在线翻译会S的人路过 提单~~bill of lading~~国商国贸专业知识~~