可以,不打电话 这时代米手机没法活啊……
回复 39楼 大蒜 的帖子
你得闲无事查下话费咯最紧要恶 !
回复 42楼 kyd 的帖子
恶五起点算? 我想起某段经典对话揾下先……
回复 44楼 kyd 的帖子
好!五洗急
最紧要快! 揾唔到
大概讲述一位狠凶的人兄被无理扣话费之后索偿的过程 睇到大快人心可以当时唔知保存咗去边……百度又不遂
回复 46楼 kyd 的帖子
百度都不遂那肯定没戏了
回复 47楼 大蒜 的帖子
打电话给10086,将远古十大神兽念完就行了回复 48楼 流云飞雪 的帖子
啥是远古十大神兽? 十大神兽都唔识 点出嚟行吖回复 49楼 大蒜 的帖子
百度吧 神州行 原帖由 kyd 于 2009-3-3 23:11 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif如果无端端扣你钱 哪怕一两蚊
就打10086去发烂渣
我试过 佢之后同我充咗30蚊话费
真个无?哩招使得个无
回复 53楼 霉力没法挡 的帖子
真人真事我畀佢扣咗两蚊鸡
之后我打去追数
佢先补翻两蚊 跟住第二日就有信息话“已经充值30元” 唔记得两蚊定四蚊 真系好
下次一于搏距扣多
哦呵呵 移动卡,每月月租45,话费平均下来200多,唉,养不起,想不用手机了 docomo 用紧神州行,东莞卡,无时无刻在漫游 现在好像已经可以携号转套餐了