大飞猪 发表于 2009-3-9 20:28



我就快升级啦~~

大飞猪 发表于 2009-3-9 20:30

今晚人甘少噶~~


占士大帝 发表于 2009-3-9 20:36

回复 17楼 猫爪爪龙天使 的帖子

都唔一定非要TEM8既,你TOEFL高比TEM8更persuasive

大飞猪 发表于 2009-3-9 20:38

回复 24楼 占士大帝 的帖子

听讲你英文\都好劲,同LZ较量下~

占士大帝 发表于 2009-3-9 20:41

回复 25楼 大飞猪 的帖子

楼主绝对比我高AT LEAST两班波

小鱼下雨了 发表于 2009-3-9 20:43

:cry: :cry: :cry: 过了6级,现在连24个字母我都背不出了:cry: :cry: :cry:

占士大帝 发表于 2009-3-9 20:43

回复 27楼 小鱼下雨了 的帖子

不是23个吗?

大飞猪 发表于 2009-3-9 20:44

回复 26楼 占士大帝 的帖子

赢左噶有MM介绍哦

Mr→鈜 发表于 2009-3-9 20:47

跳吧~~

烂耳朵 发表于 2009-3-9 20:48

市道吾好涡,提定滴先勒

yangnuo77 发表于 2009-3-9 23:33

现在看到跳字就觉得不舒服,,

sasalin 发表于 2009-3-9 23:35

...........

猫爪爪龙天使 发表于 2009-3-10 15:14

我净系知有21个元音,5个辅音

吖C 发表于 2009-3-10 19:37

C兄感好外语条件做咩五去做外贸啊?

或者销售类拉

感高······我觉得可以稳到好好噶岗位噶~\(≧▽≦)/~

五山的阿kane 发表于 2009-3-10 19:54


高级泡鬼妹男妓
页: 1 [2]
查看完整版本: 我要跳槽,我要转工.....