我就快升级啦~~ 今晚人甘少噶~~
回复 17楼 猫爪爪龙天使 的帖子
都唔一定非要TEM8既,你TOEFL高比TEM8更persuasive回复 24楼 占士大帝 的帖子
听讲你英文\都好劲,同LZ较量下~回复 25楼 大飞猪 的帖子
楼主绝对比我高AT LEAST两班波 :cry: :cry: :cry: 过了6级,现在连24个字母我都背不出了:cry: :cry: :cry:回复 27楼 小鱼下雨了 的帖子
不是23个吗?回复 26楼 占士大帝 的帖子
赢左噶有MM介绍哦 跳吧~~ 市道吾好涡,提定滴先勒 现在看到跳字就觉得不舒服,, ........... 我净系知有21个元音,5个辅音 C兄感好外语条件做咩五去做外贸啊?或者销售类拉
感高······我觉得可以稳到好好噶岗位噶~\(≧▽≦)/~
高级泡鬼妹男妓
页:
1
[2]