你最白痴,啧啧
白痴,那个是tai的MJ
哦,白痴
你条白痴牛,仲唔去稳啊ME约会,等距出左墙你就喊都无眼泪了
出你条命
Jean,去香港买相机抵唔抵?
出你条命
jean1 发表于 2009-3-20 12:03 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif莫非已經出了?
听讲有手信派……
所以我就进来看看了
莫非已經出了?
littleonelittle 发表于 2009-3-20 12:22 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif但我經常聽阿ME講“死肥牛仲唔翻來,我好掛住你呀!~”
不是阿me 用牛佬的号吗?
只有這個解釋 了 32# 星期日
淫乱完翻来啦?!
34# 阿me
我这有证据出售
34# 阿me
我这有证据出售
lyling 发表于 2009-3-20 12:59 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif 几钱?
36# 阿me
还是算了,我怕比人打
36# 阿me
还是算了,我怕比人打
lyling 发表于 2009-3-20 13:02 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif 台底交易,惊乜,我撑你
傻X,我又想睇