阿me 发表于 2009-3-20 13:05


lyling 发表于 2009-3-20 13:03 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif 快啦,趁距宜家唔系度~

lyling 发表于 2009-3-20 13:06

距系我后面

冯家老二 发表于 2009-3-20 13:06

我路过的~~~等手信

jean1 发表于 2009-3-20 13:06

Jean,去香港买相机抵唔抵?
10个猪头9个唛 发表于 2009-3-20 12:22 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

睇款既,其实差唔多,我有朋友上年头系香港买左部D40X,折番比广州平100左右

上月有两位朋友买了450D,一个广州4800人仔,一个香港买5200港纸,折番都系平小小啦,计埋车费,其实相差不大

lyling 发表于 2009-3-20 13:07

我路过的~~~等手信
冯家老二 发表于 2009-3-20 13:06 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

小心比人围殴

10个猪头9个唛 发表于 2009-3-20 13:08

咁去香港买咩抵?

jean1 发表于 2009-3-20 13:09

37# lyling

阿me 发表于 2009-3-20 13:10

距系我后面
lyling 发表于 2009-3-20 13:06 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif 静鸡鸡,一阵等距出门了,你就发上来比大家观摩啦

冯家老二 发表于 2009-3-20 13:10



小心比人围殴
lyling 发表于 2009-3-20 13:07 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

比人围殴我都系要讲的了~~~手信,手信~~

lyling 发表于 2009-3-20 13:10

jean1 发表于 2009-3-20 13:11

46# 10个猪头9个唛

某些电子产品,本本及MP3之类, 同埋买衫

司机弟弟 发表于 2009-3-20 13:13

好似好HIGH更~~~

10个猪头9个唛 发表于 2009-3-20 13:15

51# jean1

mp3有几抵?

注定成仙 发表于 2009-3-20 13:18

你兩個傻X,咪甘婆媽啦
快啲 上PP呀

10个猪头9个唛 发表于 2009-3-20 13:19

系咯,快D上PP,我撑你,唔使lve

lyling 发表于 2009-3-20 13:19

PP不在我这

10个猪头9个唛 发表于 2009-3-20 13:21

PP不在我这
lyling 发表于 2009-3-20 01:19 PM https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
敢你叫咁大声仲乜?
咁即系欺骗后院同胞感情啦,用心险恶啊你
后院刑律,起码都要将你tjjtds

阿me 发表于 2009-3-20 13:22

PP不在我这
lyling 发表于 2009-3-20 13:19 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif 原来你系想我扣分,

lyling 发表于 2009-3-20 13:22


敢你叫咁大声仲乜?
咁即系欺骗后院同胞感情啦,用心险恶啊你
后院刑律,起码都要将你tjjtds
10个猪头9个唛 发表于 2009-3-20 13:21 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

乜你唔知有U盘呢样野噶咩,BC

10个猪头9个唛 发表于 2009-3-20 13:32

我比10分钟时间你,扣分加分,你自己选啦
页: 1 2 [3] 4
查看完整版本: 你回来咯~~~