阿me
发表于 2009-3-20 13:05
lyling 发表于 2009-3-20 13:03 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif 快啦,趁距宜家唔系度~
lyling
发表于 2009-3-20 13:06
距系我后面
冯家老二
发表于 2009-3-20 13:06
我路过的~~~等手信
jean1
发表于 2009-3-20 13:06
Jean,去香港买相机抵唔抵?
10个猪头9个唛 发表于 2009-3-20 12:22 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
睇款既,其实差唔多,我有朋友上年头系香港买左部D40X,折番比广州平100左右
上月有两位朋友买了450D,一个广州4800人仔,一个香港买5200港纸,折番都系平小小啦,计埋车费,其实相差不大
lyling
发表于 2009-3-20 13:07
我路过的~~~等手信
冯家老二 发表于 2009-3-20 13:06 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
小心比人围殴
10个猪头9个唛
发表于 2009-3-20 13:08
咁去香港买咩抵?
jean1
发表于 2009-3-20 13:09
37# lyling
阿me
发表于 2009-3-20 13:10
距系我后面
lyling 发表于 2009-3-20 13:06 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif 静鸡鸡,一阵等距出门了,你就发上来比大家观摩啦
冯家老二
发表于 2009-3-20 13:10
小心比人围殴
lyling 发表于 2009-3-20 13:07 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
比人围殴我都系要讲的了~~~手信,手信~~
lyling
发表于 2009-3-20 13:10
jean1
发表于 2009-3-20 13:11
46# 10个猪头9个唛
某些电子产品,本本及MP3之类, 同埋买衫
司机弟弟
发表于 2009-3-20 13:13
好似好HIGH更~~~
10个猪头9个唛
发表于 2009-3-20 13:15
51# jean1
mp3有几抵?
注定成仙
发表于 2009-3-20 13:18
你兩個傻X,咪甘婆媽啦
快啲 上PP呀
10个猪头9个唛
发表于 2009-3-20 13:19
系咯,快D上PP,我撑你,唔使lve
lyling
发表于 2009-3-20 13:19
PP不在我这
10个猪头9个唛
发表于 2009-3-20 13:21
PP不在我这
lyling 发表于 2009-3-20 01:19 PM https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
敢你叫咁大声仲乜?
咁即系欺骗后院同胞感情啦,用心险恶啊你
后院刑律,起码都要将你tjjtds
阿me
发表于 2009-3-20 13:22
PP不在我这
lyling 发表于 2009-3-20 13:19 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif 原来你系想我扣分,
lyling
发表于 2009-3-20 13:22
敢你叫咁大声仲乜?
咁即系欺骗后院同胞感情啦,用心险恶啊你
后院刑律,起码都要将你tjjtds
10个猪头9个唛 发表于 2009-3-20 13:21 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
乜你唔知有U盘呢样野噶咩,BC
10个猪头9个唛
发表于 2009-3-20 13:32
我比10分钟时间你,扣分加分,你自己选啦