再大d就上碟
kyd 发表于 2009-3-21 23:22 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
唔系变咸鱼咩
我对唔住我个ID
我咩表示都无
我对唔住我个ID
我咩表示都无
为人有D狂 发表于 2009-3-21 23:32 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
嗯,所以你宜家要补偿下啦
例行进来恭喜一下
光头鱼甘老喇
光头三年长出头发了没?
……
一个个都是JR
偶不是
不知道我的注册多久了呢?
原来我的才一年多几天。