zhudou 发表于 2009-3-25 18:37

饭堂大叔

饭堂大叔好豪,次次去打一两饭距都畀好多,多过隔离打二两嘅人……
不过大叔,你打咁多我都食唔晒啦!

水若寒风 发表于 2009-3-25 18:44

饭偶不要多,偶要多的菜

donger623 发表于 2009-3-25 18:47

lz又系度晒,系女仔都会灵蛇多D既
有时我5毫饭比5上D女仔三毫
饭堂大叔大眼色人~~~~~

寻找位置既纸鸢 发表于 2009-3-25 18:48

饭堂大叔大叔

zhudou 发表于 2009-3-25 18:59

3# donger623
以前唔会咁噶!系哩排先至咁样……
我唔系晒命啦!

Ike 发表于 2009-3-25 19:00

LZ你近排化妆落去打饭了???

UID 发表于 2009-3-25 19:01

看来打饭菜还是找饭堂阿姨打好点

邪433 发表于 2009-3-25 19:03

怪叔叔

佐伊 发表于 2009-3-25 19:06

要什么靓仔

zhudou 发表于 2009-3-25 19:08

6# Ike
LZ从来都唔化妆,谢谢

UID 发表于 2009-3-25 19:10

楼主最近精神不振
显得营养不良
大叔照顾你

ふおげさぞ 发表于 2009-3-25 19:16

开学都仲未去过饭堂食饭……

donger623 发表于 2009-3-25 19:51

3# donger623
以前唔会咁噶!系哩排先至咁样……
我唔系晒命啦!
zhudou 发表于 2009-3-25 18:59 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
5通你近排变靓左???

donger623 发表于 2009-3-25 19:52

开学都仲未去过饭堂食饭……
ふおげさぞ 发表于 2009-3-25 19:16 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
师妹有钱女,日日去饭店!!!

占士大帝 发表于 2009-3-25 20:12

一定系兜兜很可爱,大叔很疼锡

zhudou 发表于 2009-3-25 20:14

15# 占士大帝
兜兜唔可爱……我宿舍个个人去都系咁嘅待遇……

寻找位置既纸鸢 发表于 2009-3-25 20:21

15# 占士大帝
兜兜唔可爱……我宿舍个个人去都系咁嘅待遇……
zhudou 发表于 2009-3-25 20:14 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif

类比推理:宿舍个个都可爱

donger623 发表于 2009-3-25 20:32

个个都可爱
兜兜,我想识你~~~~

zhudou 发表于 2009-3-25 21:36

18# donger623
都话唔可爱咯!

伤枫悲秋 发表于 2009-3-25 21:37

水上一楼最右边的那位大叔,每次都是菜比饭多的
页: [1] 2
查看完整版本: 饭堂大叔