zhudou
发表于 2009-3-25 21:43
20# 伤枫悲秋
咁好,岩我
ccrozhou88
发表于 2009-3-25 21:46
今日同舍友一起吃饭!
距系我前面打饭...
之后我就同你打一样的!
出来之后...舍友就开始话个人变态...
俾我的系距的两倍- -
囧吧- -
Y—Y
发表于 2009-3-25 21:48
色诱饭堂大叔是不对滴
伤枫悲秋
发表于 2009-3-25 21:49
21# zhudou 上次叫你系饭堂食噶啦
司机弟弟
发表于 2009-3-25 21:49
晒命哦~~~次次都5够食~~~
呆的别致
发表于 2009-3-25 21:55
说吧,你是不是学着别人围着浴巾去打的饭
zhudou
发表于 2009-3-25 21:55
24# 伤枫悲秋
我要好食又大份嘅~
伤枫悲秋
发表于 2009-3-25 21:56
说吧,你是不是学着别人围着浴巾去打的饭
呆的别致 发表于 2009-3-25 21:55 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif 我承认我笑了
伤枫悲秋
发表于 2009-3-25 21:57
27# zhudou 听讲你学校饭堂已经号称最好食过喔,甘我过去,你请我食啦
zhudou
发表于 2009-3-25 22:02
26# 呆的别致
你试下睇睇阿姨会唔会打多D畀你~
zhudou
发表于 2009-3-25 22:02
29# 伤枫悲秋
我学校4间饭堂,任你拣
为人有D懵
发表于 2009-3-25 22:03
31# zhudou 好
水若寒风
发表于 2009-3-25 22:04
ls的头像好得意
呆的别致
发表于 2009-3-25 22:05
兜兜哪的?
zhudou
发表于 2009-3-25 22:07
好
为人有D懵
发表于 2009-3-25 22:08
兜兜火星来的
sasalin
发表于 2009-3-25 22:10
...点解..我要5毫饭..阿姨都比甘少我噶???
zhudou
发表于 2009-3-25 22:12
36# 为人有D懵
欢迎你来火星,我会叫火星人民好好招呼你噶啦!