zhudou 发表于 2009-3-25 21:43

20# 伤枫悲秋
咁好,岩我

ccrozhou88 发表于 2009-3-25 21:46

今日同舍友一起吃饭!
距系我前面打饭...
之后我就同你打一样的!
出来之后...舍友就开始话个人变态...
俾我的系距的两倍- -
囧吧- -

Y—Y 发表于 2009-3-25 21:48

色诱饭堂大叔是不对滴

伤枫悲秋 发表于 2009-3-25 21:49

21# zhudou 上次叫你系饭堂食噶啦

司机弟弟 发表于 2009-3-25 21:49

晒命哦~~~次次都5够食~~~

呆的别致 发表于 2009-3-25 21:55

说吧,你是不是学着别人围着浴巾去打的饭

zhudou 发表于 2009-3-25 21:55

24# 伤枫悲秋
我要好食又大份嘅~

伤枫悲秋 发表于 2009-3-25 21:56

说吧,你是不是学着别人围着浴巾去打的饭
呆的别致 发表于 2009-3-25 21:55 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif 我承认我笑了

伤枫悲秋 发表于 2009-3-25 21:57

27# zhudou 听讲你学校饭堂已经号称最好食过喔,甘我过去,你请我食啦

zhudou 发表于 2009-3-25 22:02

26# 呆的别致
你试下睇睇阿姨会唔会打多D畀你~

zhudou 发表于 2009-3-25 22:02

29# 伤枫悲秋
我学校4间饭堂,任你拣

为人有D懵 发表于 2009-3-25 22:03

31# zhudou 好

水若寒风 发表于 2009-3-25 22:04

ls的头像好得意

呆的别致 发表于 2009-3-25 22:05

兜兜哪的?

zhudou 发表于 2009-3-25 22:07

为人有D懵 发表于 2009-3-25 22:08

兜兜火星来的

sasalin 发表于 2009-3-25 22:10

...点解..我要5毫饭..阿姨都比甘少我噶???

zhudou 发表于 2009-3-25 22:12

36# 为人有D懵
欢迎你来火星,我会叫火星人民好好招呼你噶啦!
页: 1 [2]
查看完整版本: 饭堂大叔