zhudou
发表于 2009-3-28 19:16
浸晒水嘞!
大雨过后谂住去觅食,点知行到宿舍门口发觉校道浸晒水,差唔多两级咁高……好多女仔都系除鞋挽高裤脚咁行翻宿舍……
算,我都系等室友搭救
好饿吖!
donger623
发表于 2009-3-28 19:19
哈,叫外卖拉~~~
zhudou
发表于 2009-3-28 19:23
我未嗌过外卖……唔习惯嗌
donger623
发表于 2009-3-28 19:29
未嗌过外卖的娃!!!
系后院发帖问下边个可以送饭过去比你
一定排队抢住去!!
Issac
发表于 2009-3-28 19:31
兜兜同学,饿着是不对D~~
Issac
发表于 2009-3-28 19:32
对自己不负责,对关心你的人不负责
乱太郎妹妹
发表于 2009-3-28 19:32
兜兜··叫人帮你打包啦··
zhudou
发表于 2009-3-28 19:33
7# 乱太郎妹妹
室友话就快翻,已经等紧距嘞
乱太郎妹妹
发表于 2009-3-28 19:34
甘就好~
zhudou
发表于 2009-3-28 19:35
5# Issac
我可以食D嘢垫肚先~~
大飞猪
发表于 2009-3-28 19:36
LZ肯定有备用零食~~
zhudou
发表于 2009-3-28 19:40
11# 大飞猪
有好多~~~
zhudou
发表于 2009-3-28 19:41
噩耗吖!室友话唔翻住……
我都系要靠自己了
广工小梅子
发表于 2009-3-28 19:43
刚才又打雷又下雨,哇,那雨大到像水泼下来一样,看到好多男生在雨中不顾一切的冲向饭堂,不得不感叹一下。
donger623
发表于 2009-3-28 19:45
13# zhudou
可怜的娃!!!
司机弟弟
发表于 2009-3-28 19:47
还好自己打包了~~~~
zhudou
发表于 2009-3-28 19:48
外面好大雨
donger623
发表于 2009-3-28 19:52
LZ报上宿舍号!
我同你送过去~~~
为人有D狂
发表于 2009-3-28 20:01
好耐未试过好似今日淋得咁爽了
zhudou
发表于 2009-3-28 20:02
多谢,我自己靠自己好D