为人有D狂 发表于 2009-3-28 20:03

阳台嘅衫又湿晒~

zhudou 发表于 2009-3-28 20:05

就算唔落雨都唔干

donger623 发表于 2009-3-28 20:08

我既桶度一桶衫,5敢洗

占士大帝 发表于 2009-3-29 00:50

想睇兜兜既美    腿啊

gdut_stu 发表于 2009-3-29 00:53

水浸猪兜

(_СΟngう 发表于 2009-3-29 02:05

地铁口翻来,搞到成只落汤鸡咁。

≮华★仔≯ 发表于 2009-3-29 09:20

....沉日系北亭模特大赛...湿身了
页: 1 [2]
查看完整版本: 浸晒水嘞!