zhudou 发表于 2009-3-28 19:16

浸晒水嘞!

大雨过后谂住去觅食,点知行到宿舍门口发觉校道浸晒水,差唔多两级咁高……好多女仔都系除鞋挽高裤脚咁行翻宿舍……
算,我都系等室友搭救
好饿吖!

donger623 发表于 2009-3-28 19:19

哈,叫外卖拉~~~

zhudou 发表于 2009-3-28 19:23

我未嗌过外卖……唔习惯嗌

donger623 发表于 2009-3-28 19:29

未嗌过外卖的娃!!!
系后院发帖问下边个可以送饭过去比你
一定排队抢住去!!

Issac 发表于 2009-3-28 19:31

兜兜同学,饿着是不对D~~

Issac 发表于 2009-3-28 19:32

对自己不负责,对关心你的人不负责

乱太郎妹妹 发表于 2009-3-28 19:32

兜兜··叫人帮你打包啦··

zhudou 发表于 2009-3-28 19:33

7# 乱太郎妹妹
室友话就快翻,已经等紧距嘞

乱太郎妹妹 发表于 2009-3-28 19:34

甘就好~

zhudou 发表于 2009-3-28 19:35

5# Issac
我可以食D嘢垫肚先~~

大飞猪 发表于 2009-3-28 19:36

LZ肯定有备用零食~~

zhudou 发表于 2009-3-28 19:40

11# 大飞猪
有好多~~~

zhudou 发表于 2009-3-28 19:41

噩耗吖!室友话唔翻住……
我都系要靠自己了

广工小梅子 发表于 2009-3-28 19:43

刚才又打雷又下雨,哇,那雨大到像水泼下来一样,看到好多男生在雨中不顾一切的冲向饭堂,不得不感叹一下。

donger623 发表于 2009-3-28 19:45

13# zhudou
可怜的娃!!!

司机弟弟 发表于 2009-3-28 19:47

还好自己打包了~~~~

zhudou 发表于 2009-3-28 19:48

外面好大雨

donger623 发表于 2009-3-28 19:52

LZ报上宿舍号!
我同你送过去~~~

为人有D狂 发表于 2009-3-28 20:01

好耐未试过好似今日淋得咁爽了

zhudou 发表于 2009-3-28 20:02

多谢,我自己靠自己好D
页: [1] 2
查看完整版本: 浸晒水嘞!