画多
发表于 2009-4-11 10:23
美食节召集帖~~好多好也吃
今日10点到下午6点
大学城一饭堂校道,好多正也吃,起身了的同学~~唔好执输,快到去睇睇~~
=_____=唔知道4饭堂的葡国蛋挞仲有没呢~~
后院居士
发表于 2009-4-11 10:28
只怕E+去只有打扫现场的份了~
阿me
发表于 2009-4-11 10:30
有葡挞?真定假啊老花!
gdut_stu
发表于 2009-4-11 10:31
我不是回过了么
画多
发表于 2009-4-11 10:31
一唔一起啊?我准备落去了~阿ME
漂流瓶
发表于 2009-4-11 10:32
四饭?去看看
樱桃小蝎子
发表于 2009-4-11 10:32
打包打包
漂流瓶
发表于 2009-4-11 10:35
老花,美食节有没樱桃子?樱桃丸?樱桃小蝎子吃?
伤枫悲秋
发表于 2009-4-11 10:35
听讲xo卖骨肉相连,大家去围观距啦
注定成仙
发表于 2009-4-11 10:35
免费的?
樱桃小蝎子
发表于 2009-4-11 10:36
BC漏水,打包比我
樱桃小蝎子
发表于 2009-4-11 10:36
我要吃葡国蛋挞
阿me
发表于 2009-4-11 10:37
5# 画多 好啊,你系边?
漂流瓶
发表于 2009-4-11 10:37
召集人陪我…
阿me
发表于 2009-4-11 10:41
14# 漂流瓶 你过来啦。一齐
注定成仙
发表于 2009-4-11 10:43
我已经呼叫猩猩去扫货
≮华★仔≯
发表于 2009-4-11 10:45
...准备落去扫货..
朗笑天下~
发表于 2009-4-11 10:48
乜宜家仲未收档咩?
Issac
发表于 2009-4-11 10:51
我又要去
哎,还是去吃午饭吧。。。
gdut_stu
发表于 2009-4-11 10:53
吃了肚子就不美了