画多 发表于 2009-4-11 10:23

美食节召集帖~~好多好也吃

今日10点到下午6点

大学城一饭堂校道,好多正也吃,起身了的同学~~唔好执输,快到去睇睇~~

=_____=唔知道4饭堂的葡国蛋挞仲有没呢~~

后院居士 发表于 2009-4-11 10:28

只怕E+去只有打扫现场的份了~

阿me 发表于 2009-4-11 10:30

有葡挞?真定假啊老花!

gdut_stu 发表于 2009-4-11 10:31

我不是回过了么

画多 发表于 2009-4-11 10:31

一唔一起啊?我准备落去了~阿ME

漂流瓶 发表于 2009-4-11 10:32

四饭?去看看

樱桃小蝎子 发表于 2009-4-11 10:32

打包打包

漂流瓶 发表于 2009-4-11 10:35

老花,美食节有没樱桃子?樱桃丸?樱桃小蝎子吃?

伤枫悲秋 发表于 2009-4-11 10:35

听讲xo卖骨肉相连,大家去围观距啦

注定成仙 发表于 2009-4-11 10:35

免费的?

樱桃小蝎子 发表于 2009-4-11 10:36

BC漏水,打包比我

樱桃小蝎子 发表于 2009-4-11 10:36

我要吃葡国蛋挞

阿me 发表于 2009-4-11 10:37

5# 画多 好啊,你系边?

漂流瓶 发表于 2009-4-11 10:37

召集人陪我…

阿me 发表于 2009-4-11 10:41

14# 漂流瓶 你过来啦。一齐

注定成仙 发表于 2009-4-11 10:43

我已经呼叫猩猩去扫货

≮华★仔≯ 发表于 2009-4-11 10:45

...准备落去扫货..

朗笑天下~ 发表于 2009-4-11 10:48

乜宜家仲未收档咩?

Issac 发表于 2009-4-11 10:51

我又要去
哎,还是去吃午饭吧。。。

gdut_stu 发表于 2009-4-11 10:53

吃了肚子就不美了
页: [1] 2
查看完整版本: 美食节召集帖~~好多好也吃