lyling 发表于 2009-4-30 17:34

有好多野我唔想做不过又一定要去做,点解!!!

比如话食饭。。。

从来都唔觉饭堂D阿姨会比甘多饭菜我噶,但今日,我FEEL到~~~

真系好难顶,我睇我要去睇医生了~~~

lyling 发表于 2009-4-30 17:34

沙~~~

冯家老二 发表于 2009-4-30 17:37

蠢表路过

唔知叫乜鬼 发表于 2009-4-30 17:41

又有佐???

lyling 发表于 2009-4-30 17:41

你们大爷~

后院居士 发表于 2009-4-30 17:42

除了饭,还有好多嘢可以吃的~

lyling 发表于 2009-4-30 17:44

我对什么东西都没兴趣现在,FCK~

kenh993 发表于 2009-4-30 17:46

点解我戒唔到toupai个习惯

唔知叫乜鬼 发表于 2009-4-30 17:47

点解我戒唔到toupai个习惯
kenh993 发表于 2009-4-30 17:46 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

因为你变态。。。

lyling 发表于 2009-4-30 17:49

烦~~~

lyling 发表于 2009-4-30 17:50

am i crazy...

不再熬夜 发表于 2009-4-30 18:03

今次真喺可以叫你做傻X了

zxc100ftf 发表于 2009-4-30 18:58

顶你个胸啊 发表于 2009-4-30 19:01

什么都由得你的话,世界不就乱了

阿爪 发表于 2009-4-30 19:11

收尾一餐梗系丰富D噶啦

donger623 发表于 2009-4-30 19:32

傻X........

有点高傲 发表于 2009-4-30 20:16

因为爱

allenilkb 发表于 2009-5-1 17:21

讲得咁含蓄,点解要睇医生啊?
唔系好明

小虾米 发表于 2009-5-1 18:34

看不懂。。。。。。。

我叫黄瓜,谢谢 发表于 2009-5-1 18:36

点解我的干粮只剩下泡面,点解,点解?!
页: [1] 2
查看完整版本: 有好多野我唔想做不过又一定要去做,点解!!!