lyling 发表于 2009-5-2 12:52

每天最开心的事莫过于吃完了一天的饭!!!

但今天还没吃完。。。所以我不开心~~~



如果每天都不用吃饭多好啊。。。


我好白痴~~~


明知唔可能~~~

lyling 发表于 2009-5-2 12:52

自沙~~~

0254433 发表于 2009-5-2 12:54

唔食饭就食粥啊,真是白痴哦
貌似我经常一餐食完一天的饭钱,那天就真的只食一餐了```

水若寒风 发表于 2009-5-2 12:54

刚喝完干贝香菇虾米粥。

A-style 发表于 2009-5-2 12:55

傻X

A-style 发表于 2009-5-2 12:56

刚喝完干贝香菇虾米粥。
水若寒风 发表于 2009-5-2 12:54 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif 好生活

lyling 发表于 2009-5-2 12:56

可怜到我粥都唔想食。。。

寻找位置既纸鸢 发表于 2009-5-2 12:56

可怜的娃

唔知叫乜鬼 发表于 2009-5-2 12:56

冇饭食。。。

lyling 发表于 2009-5-2 12:57

我真系好傻,本来早应该去睇医生啦,拖到依家~好痛苦

风中飞扬的枫叶 发表于 2009-5-2 12:57

撑死事小,饿死事大

水若寒风 发表于 2009-5-2 12:58

可怜到我粥都唔想食。。。
lyling 发表于 2009-5-2 12:56 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
看来肠胃真的有问题

唔知叫乜鬼 发表于 2009-5-2 12:58

讲睇医生讲佐n万年啦。。。姐姐听日带你去睇

lyling 发表于 2009-5-2 12:59

哦~~~

水若寒风 发表于 2009-5-2 12:59

讲睇医生讲佐n万年啦。。。姐姐听日带你去睇
唔知叫乜鬼 发表于 2009-5-2 12:58 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
系啦,淑女带他去啦

lyling 发表于 2009-5-2 12:59

好似无人上班~

猪仔包包猪仔 发表于 2009-5-2 13:00

吃包吃得饱

lyling 发表于 2009-5-2 13:01

年中无食过10只包~

水若寒风 发表于 2009-5-2 13:03

过完五一就去看医生啦,身体自己的,越拖越不好啦

风中飞扬的枫叶 发表于 2009-5-2 13:03

怎么那么多手。。。有neimu...
页: [1] 2 3 4
查看完整版本: 每天最开心的事莫过于吃完了一天的饭!!!