每天最开心的事莫过于吃完了一天的饭!!!
但今天还没吃完。。。所以我不开心~~~如果每天都不用吃饭多好啊。。。
我好白痴~~~
明知唔可能~~~ 自沙~~~ 唔食饭就食粥啊,真是白痴哦
貌似我经常一餐食完一天的饭钱,那天就真的只食一餐了``` 刚喝完干贝香菇虾米粥。 傻X 刚喝完干贝香菇虾米粥。
水若寒风 发表于 2009-5-2 12:54 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif 好生活 可怜到我粥都唔想食。。。 可怜的娃 冇饭食。。。 我真系好傻,本来早应该去睇医生啦,拖到依家~好痛苦 撑死事小,饿死事大 可怜到我粥都唔想食。。。
lyling 发表于 2009-5-2 12:56 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
看来肠胃真的有问题 讲睇医生讲佐n万年啦。。。姐姐听日带你去睇 哦~~~ 讲睇医生讲佐n万年啦。。。姐姐听日带你去睇
唔知叫乜鬼 发表于 2009-5-2 12:58 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
系啦,淑女带他去啦 好似无人上班~ 吃包吃得饱 年中无食过10只包~ 过完五一就去看医生啦,身体自己的,越拖越不好啦 怎么那么多手。。。有neimu...