kenh993 发表于 2009-5-17 23:39

开贴求问什么是靓仔

RT~~~

邪433 发表于 2009-5-17 23:40

呢个问题好主观既

顶你个岗啊 发表于 2009-5-17 23:40

喝1罐就靓仔了

kenh993 发表于 2009-5-17 23:40

2# 邪433

呢个问题最好有女生回答

Issac 发表于 2009-5-17 23:40

上你PP,大家以实例分析,先至有结果噶,后生仔

小虾米 发表于 2009-5-17 23:41

有英气

kenh993 发表于 2009-5-17 23:42

5# Issac

我是WS男~~~只toupaiMM

艾尔迪斯 发表于 2009-5-17 23:42

睇下D偶像剧嘅男主角

≮华★仔≯ 发表于 2009-5-17 23:42

太主观了..

我不帅.我不靓仔

kenh993 发表于 2009-5-17 23:42

3# 顶你个岗啊


靓仔不是饮出来地

魑魅魉魍 发表于 2009-5-17 23:43

見11樓頭像

Ike 发表于 2009-5-17 23:44

看LX。。

唔知叫乜鬼 发表于 2009-5-17 23:45

大叔,今早遇见你之前,见到我及佐三年既超级靓仔。。早知叫你帮我影低。。。可以日日摆床头。。。失策了

≮华★仔≯ 发表于 2009-5-17 23:45

我是不是应该出现!

鋈痕 发表于 2009-5-17 23:45

恩恩我承认我长得像人

kenh993 发表于 2009-5-17 23:45

头像没代表性

十指紧扣 发表于 2009-5-17 23:45

进来看答案

冰山俊男 发表于 2009-5-17 23:46

金属狂人 发表于 2009-5-17 23:46

你过来看看我就知道啦

kenh993 发表于 2009-5-17 23:47

13# 唔知叫乜鬼

你扑距米得咯
页: [1] 2 3
查看完整版本: 开贴求问什么是靓仔