阿me
发表于 2009-5-29 11:34
烂鬼天气。。。。。。。。。。。。。。。
烂鬼天气,行街又唔得,
温书又无心情,
上后院,部老爷机又太慢,
点算
阿me
发表于 2009-5-29 11:34
后院居士
发表于 2009-5-29 11:36
天气开始放晴啦
gdut_stu
发表于 2009-5-29 11:37
上牛佬
那里去~~
阿me
发表于 2009-5-29 11:37
3# 后院居士 有咩??
我度仲系落雨喔
阿me
发表于 2009-5-29 11:39
4# gdut_stu 都唔知你UP乜
牛B仔
发表于 2009-5-29 11:39
下午放晴
gdut_stu
发表于 2009-5-29 11:40
7# 阿me
你已经好WS啦!!!
阿me
发表于 2009-5-29 11:40
7# 牛B仔 听日放晴啦,我想翻广州玩
阿me
发表于 2009-5-29 11:41
8# gdut_stu 小玉最WS
冯家老二
发表于 2009-5-29 11:41
啊me好久不见,什么时候借你的相机我用用....好喜欢你的相机,最近想拍照。
唔知叫乜鬼
发表于 2009-5-29 11:42
貌似冇雨落呀me
ふおげさぞ
发表于 2009-5-29 11:43
去淋雨
学会微笑
发表于 2009-5-29 11:44
宜家停雨了
1
ljy1988
发表于 2009-5-29 11:44
淋雨超爽
顶你个肾啊
发表于 2009-5-29 11:52
玩手指咯
jean1
发表于 2009-5-29 11:55
冯家老二
发表于 2009-5-29 11:58
被54....泪奔而过。
下班,吃饭。
874个老板。
lqxlqx2006
发表于 2009-5-29 11:59
心情唔好米打牛佬咯
司机弟弟
发表于 2009-5-29 12:10
好似放假就快下雨!