阿me 发表于 2009-5-29 11:34

烂鬼天气。。。。。。。。。。。。。。。

烂鬼天气,行街又唔得,

         温书又无心情,

    上后院,部老爷机又太慢,
            点算

阿me 发表于 2009-5-29 11:34

后院居士 发表于 2009-5-29 11:36

天气开始放晴啦

gdut_stu 发表于 2009-5-29 11:37

上牛佬
































那里去~~

阿me 发表于 2009-5-29 11:37

3# 后院居士 有咩??
我度仲系落雨喔

阿me 发表于 2009-5-29 11:39

4# gdut_stu 都唔知你UP乜

牛B仔 发表于 2009-5-29 11:39

下午放晴

gdut_stu 发表于 2009-5-29 11:40

7# 阿me

你已经好WS啦!!!

阿me 发表于 2009-5-29 11:40

7# 牛B仔 听日放晴啦,我想翻广州玩

阿me 发表于 2009-5-29 11:41

8# gdut_stu 小玉最WS

冯家老二 发表于 2009-5-29 11:41

啊me好久不见,什么时候借你的相机我用用....好喜欢你的相机,最近想拍照。

唔知叫乜鬼 发表于 2009-5-29 11:42

貌似冇雨落呀me

ふおげさぞ 发表于 2009-5-29 11:43

去淋雨

学会微笑 发表于 2009-5-29 11:44

宜家停雨了
1

ljy1988 发表于 2009-5-29 11:44

淋雨超爽

顶你个肾啊 发表于 2009-5-29 11:52

玩手指咯

jean1 发表于 2009-5-29 11:55

冯家老二 发表于 2009-5-29 11:58

被54....泪奔而过。

下班,吃饭。

874个老板。

lqxlqx2006 发表于 2009-5-29 11:59

心情唔好米打牛佬咯

司机弟弟 发表于 2009-5-29 12:10

好似放假就快下雨!
页: [1] 2 3
查看完整版本: 烂鬼天气。。。。。。。。。。。。。。。