不敢劳尔
主人翻~~
同一屋檐下。
还是望你们能解决舍友间的相处问题,这才是问题的根源。
这么正常~~···我做好了给你抄。。。。
d老师话实验报告唔俾抄袭,N多人都喺照样copy(改1%)嘅,又米喺照样过,要人份实验报告光明正大问人摞,B偷偷摸摸真无耻
捉奸在床
宿舍人之间既关系真差
尼个系我睇左之后既结果!
系我地宿舍,一般D也,挪返宿舍就系公用既拉!
宿舍人之间既关系真差
尼个系我睇左之后既结果!
系我地宿舍,一般D也,挪返宿舍就系公用既拉!
donger623 发表于 2009-6-14 03:50 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
女友
我地报告系互抄的,哈哈....
LZ应该站在正义的那一边,点做就唔使我讲
哦。。。
唔知乜事,琴晚定是今朝发梦俾人跑来宿舍打劫,人生第一次。
首先鄙视啊B
跟住扮5知
C同D呢?
女友
chunk 发表于 2009-6-14 10:34 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
请注意,系一般既也~!!!!
同学之间,讲声就好啦.何况系室友,就算点唔妥某个人,最后都系会帮下手的
LZ看清楚了吗。。。。
鄙视偷抄的人
要抄也要光明正大抄