chunk 发表于 2009-6-13 21:45

不敢劳尔
主人翻~~

mrsoandso 发表于 2009-6-13 21:50

cainshy 发表于 2009-6-14 01:14

同一屋檐下。
还是望你们能解决舍友间的相处问题,这才是问题的根源。

冰山俊男 发表于 2009-6-14 01:18

KaST 发表于 2009-6-14 01:46

这么正常~~···我做好了给你抄。。。。

Soga 发表于 2009-6-14 03:18

d老师话实验报告唔俾抄袭,N多人都喺照样copy(改1%)嘅,又米喺照样过,要人份实验报告光明正大问人摞,B偷偷摸摸真无耻

Y—Y 发表于 2009-6-14 03:20

捉奸在床

donger623 发表于 2009-6-14 03:50

宿舍人之间既关系真差
尼个系我睇左之后既结果!
系我地宿舍,一般D也,挪返宿舍就系公用既拉!

chunk 发表于 2009-6-14 10:34

宿舍人之间既关系真差
尼个系我睇左之后既结果!
系我地宿舍,一般D也,挪返宿舍就系公用既拉!
donger623 发表于 2009-6-14 03:50 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

女友

CallMe马骝 发表于 2009-6-14 11:25

我地报告系互抄的,哈哈....

C-47 发表于 2009-6-14 11:28

LZ应该站在正义的那一边,点做就唔使我讲

木月十三 发表于 2009-6-14 11:31

哦。。。

(_СΟngう 发表于 2009-6-14 11:48

唔知乜事,琴晚定是今朝发梦俾人跑来宿舍打劫,人生第一次。

爱上...玩 发表于 2009-6-14 12:55

首先鄙视啊B
跟住扮5知

昨天今天明天 发表于 2009-6-14 12:57

icelazio 发表于 2009-6-14 13:09

C同D呢?

donger623 发表于 2009-6-14 13:37



女友
chunk 发表于 2009-6-14 10:34 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
请注意,系一般既也~!!!!

皒拄EOooo棟 发表于 2009-6-14 14:01

同学之间,讲声就好啦.何况系室友,就算点唔妥某个人,最后都系会帮下手的

玛賈 发表于 2009-6-14 14:04

LZ看清楚了吗。。。。

corner 发表于 2009-6-14 14:05

鄙视偷抄的人
要抄也要光明正大抄
页: 1 [2] 3
查看完整版本: 宿舍有人偷东西~~~~~被我当场发现了