唔好落甘耐
落个几两个钟就好啦!出去有野做吖!唔想宅系宿舍,我要去约会!!!!!! 正话坐三线番来,经过广大,暴雨。到广美,中雨。到中环西,啊顶,地是干的 石牌哩边净系打雷,未落 咪系,我都想出去啊 4# 小虾米
出啦! 4# 小虾米
出啦!
zhudou 发表于 2009-6-15 13:57 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif依家风雨大作 LZ又不干好事了 LZ又不干好事了
没有结果的夏天 发表于 2009-6-15 14:00 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
我也不干坏事 依家风雨大作
小虾米 发表于 2009-6-15 13:59 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
去淋雨啦! 约我~~~~ 好大雷,又唔落雨……
我究竟出唔出去好吖?
学校好多树,好惊畀雷劈,我好怕死 你心虚~~~
以为雷系识跟我添~~ 约我~~~~
q465122281 发表于 2009-6-15 14:05 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
好吖!广工正门,不见不散 LZ发财了吗 我呢边响紧雷,响咗好耐了
但仲未落雨 LZ发财了吗
没有结果的夏天 发表于 2009-6-15 14:09 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
发霉了
好吖!广工正门,不见不散
zhudou 发表于 2009-6-15 14:08 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
10分钟后见
好吖!广工正门,不见不散
zhudou 发表于 2009-6-15 14:08 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
你无厄我~~~我好纯~~~
几点见~~ 你心虚~~~
以为雷系识跟我添~~
q465122281 发表于 2009-6-15 14:08 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
我哩D叫怕死 我呢边响紧雷,响咗好耐了
但仲未落雨
休闲小妖 发表于 2009-6-15 14:09 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
我哩边都系