东十比人爆阁
事情就是这样 what time? what time? 啱啱噶~一群人围系度 好簡單嘅描述 好簡單嘅描述吖yan 发表于 2009-6-18 13:08 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif言简意赅 言简意赅
小虾米 发表于 2009-6-18 13:10 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
上PP 哦
上PP
吖yan 发表于 2009-6-18 13:13 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif我惊到时比人哒 东七围观 我惊到时比人哒
小虾米 发表于 2009-6-18 13:16 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
冇PP冇真相
冇PP冇真相
吖yan 发表于 2009-6-18 13:18 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif你过来,我指比你睇 你过来,我指比你睇
小虾米 发表于 2009-6-18 13:25 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
邊間宿舍 东十天台等我,不见不散 東十三直接望過去,唔洗咁麻煩 影紧相 東十三直接望過去,唔洗咁麻煩
吖yan 发表于 2009-6-18 13:33 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif望不到的,被挡住了 望不到的,被挡住了
小虾米 发表于 2009-6-18 13:38 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
LZ上PP,老娘就唔洗行過去啦 东区比西区更危险~~~???!!!
点解我东十3楼都唔知?
页:
[1]
2