XIAO-GAO 发表于 2009-6-18 13:49 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif系六楼啊~~ 东区比西区更危险~~~???!!!
sexyseven 发表于 2009-6-18 13:43 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif甘系拉,西区甘多血气方刚的壮丁,边个敢来
LZ上PP,老娘就唔洗行過去啦
吖yan 发表于 2009-6-18 13:39 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif就系要你过来,甘都唔明 就系要你过来,甘都唔明
小虾米 发表于 2009-6-18 13:51 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
即系定嘛??????有冇PP啊,,,吊晒人地胃口 严重么? 即系定嘛??????有冇PP啊,,,吊晒人地胃口
cobe 发表于 2009-6-18 14:07 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif还想在人家伤口撒盐过去拍啊 严重么?
司机弟弟 发表于 2009-6-18 14:24 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif人家说没了手提电脑,不知是否属实 呵呵,爆了多少间宿舍? 我东四都睇唔到喔。。。 深圳人民在观望 深圳人民在观望
广工大卷毛 发表于 2009-6-18 20:47 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif粤M-粤A-粤B?你跟我走同一路线 呵呵,爆了多少间宿舍?
小甲虫 发表于 2009-6-18 15:02 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif好似就一间 西区的路过下 没回过神来
页:
1
[2]