后院居士 发表于 2009-6-18 22:24

好热``````````啊``````!

都唔知点解,就系好热
难以形容的热
挪乜鬼既表情来用下

ldkj1985 发表于 2009-6-18 22:26

心静自然凉

zhudou 发表于 2009-6-18 22:28

唔觉好热

毛绒绒 发表于 2009-6-18 22:33

非常热...
准备冲多次凉先训
打算在地上打地铺-.-!!!!

顶你个心啊 发表于 2009-6-18 22:35

听讲肥仔特别怕热

司机弟弟 发表于 2009-6-18 22:38

瘦也觉热

毛绒绒 发表于 2009-6-18 22:38

听讲肥仔特别怕热
顶你个心啊 发表于 2009-6-18 22:35 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

师姐你在暗示我么???

唔知叫乜鬼 发表于 2009-6-18 22:39

就系用乜鬼既表情来形容

后院居士 发表于 2009-6-18 22:46

4# 毛绒绒
好彩不止我一人觉得,差d以为我是怪卡

后院居士 发表于 2009-6-18 22:49

8# 唔知叫乜鬼
系呀,唔知叫咩鬼

后院居士 发表于 2009-6-18 22:50

5# 顶你个心啊
喝了半桶水之后,肥左好多

吖yan 发表于 2009-6-18 22:50

唔喺好熱,喺超熱。

唔知叫乜鬼 发表于 2009-6-18 22:50

叫居屎。。。

yangnuo77 发表于 2009-6-18 22:52

够热啊

蓝蓝的天 发表于 2009-6-18 22:53

我七楼

毛绒绒 发表于 2009-6-18 22:57

我七楼
蓝蓝的天 发表于 2009-6-18 22:53 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

ME 2
难道你就住在我隔离???

后院居士 发表于 2009-6-18 22:58

12# 吖yan
ha嘛?咁有没咩解决办法呢
怕是难熬到放假

又一迷途小书童 发表于 2009-6-18 22:59

我也7楼

ゞ尕顺≈ 发表于 2009-6-18 23:02

貌似我既体重小于等于45,但都系觉得好热吖.....
越黎越唔钟意夏天既热度啦,因为真系好热啊..........

拥吻 发表于 2009-6-18 23:06

去游水
页: [1] 2
查看完整版本: 好热``````````啊``````!