好热``````````啊``````!
都唔知点解,就系好热难以形容的热
挪乜鬼既表情来用下
心静自然凉 唔觉好热 非常热...
准备冲多次凉先训
打算在地上打地铺-.-!!!! 听讲肥仔特别怕热 瘦也觉热 听讲肥仔特别怕热
顶你个心啊 发表于 2009-6-18 22:35 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
师姐你在暗示我么??? 就系用乜鬼既表情来形容 4# 毛绒绒
好彩不止我一人觉得,差d以为我是怪卡 8# 唔知叫乜鬼
系呀,唔知叫咩鬼 5# 顶你个心啊
喝了半桶水之后,肥左好多 唔喺好熱,喺超熱。 叫居屎。。。 够热啊 我七楼 我七楼
蓝蓝的天 发表于 2009-6-18 22:53 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
ME 2
难道你就住在我隔离??? 12# 吖yan
ha嘛?咁有没咩解决办法呢
怕是难熬到放假 我也7楼 貌似我既体重小于等于45,但都系觉得好热吖.....
越黎越唔钟意夏天既热度啦,因为真系好热啊.......... 去游水
页:
[1]
2